Sidney Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Hej! Hade tänk att börja blogga lite och kolla om det är kul. Bloggen kommer handla om det som hänt mig under de senaste dagarna m.m., alltså nästan allting. Kommer försöka uppdatera nästan varje dag. Jag kommer hellre göra korta och många än långa och några då det är roligare att läsa korta och många. "En Lillebrors Liv" - blogg. http://www.metrobloggen.se/lillebrors Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Jag vet inte varför jag älskar ditt skrivande , men jag kommer bevaka den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Finfin skrivande ^^, .. Och desinen är inte heller så jättetokig.. Kanske lite.. tomm x'D! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Jacquot: Tack tack. Ju mer desto roligare. 95alexander95: Designen valde jag bara. Är ingen höjdare på sånt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Jahapp ^^ .. Dom flesta brukar klaga på att det är en gratis "template", men ditt skrivande är så bra så jag struntar i det ^_^ ... MvH Alexander P12! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Jag tycker inte om tacopizza , ush! XD Btw Jag såg programmet på SVT2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Okej. Fuska.se's användare är mycket schysstare än hamsterpaj.net's användare. Gjorde en användare där bara för att försöka få mer läsare. Vad får man till svar? "Ännu en meningslös blogg" m.m. Go fuska.se Go Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Hmm, Intressant liv du har :P Inte varenda dag man slår foten i golvet och huvet i bordet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Man måste bara älska slutet på ditt senaste "inlägg"! "PS. Bajen vann med 1-0 mot Örebro. Hammarby Hammarby Hammarbyyy!" De e va jag kallar grajjor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Nice, själv skulle jag inre orka skriva blogg :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Hur gammal är du? Bra skrivet hur som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Designen var inte allt för lockande om du frågar mig och jag vet inte varför men din blogg faller mig inte riktigt i intresse. Det är inte nödvändigtvis dåligt skrivet, det kanske är det att bloggar i överhuvudtaget inte direkt är något som faller mig in. Men credit för att du lägger ut den publikt, det är det inte alla som skulle göra. Noterade även en del stavfel, då menar jag inte dyslexi felstavningar utan snarare uteblivna bokstäver. Det är ju självklart inte ett stort problem men det är något jag stör mig på lite ibland. Ett tips är även att försöka få in lite mer bilder på dina blogg poster. Men i övertag bra initiativ att lägga ut den publikt på ett forum, något som kanske får mer folk att skriva bloggar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.