Gäst ztrial Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Skrivet 21 Juli 2008 :( det har hänt något kostigt med min data så jag urnrar om någon kan hjälpa mig med problemet. det står så här när jag ska gå in på runescape:jave runtime kan inte köras.och så står det flera virtual java machines som kör i samma process ett fel. det var det som det stog. snälla hjälp mig att fixa det jag måste värkligen köra runescape igen. oj jag menade java inte jave :D
MentalogisT Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Skrivet 21 Juli 2008 CTRL + ALT + DELETE och sedan in på prossecer , sen´avslutar du java eller vad det heter. Är det det du menar?
Gäst ztrial Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Skrivet 21 Juli 2008 nej men asså om jag gör in på silabsoft så måste man ha java och det har jag men det är något fel för att jag kan inte köra. det står så här java runetime kan inte köras.och ibland står det att flera virtaul java machines som kör i samma process osakade ett fel
Ceto Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Skrivet 21 Juli 2008 Testa att avinstallera ditt Java och installera om det.
Ceto Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Skrivet 21 Juli 2008 Start > kontrollpanelen > Program och funktioner > Avinstallera ett program. där :)
Gäst ztrial Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Skrivet 21 Juli 2008 menar du lägg till eller ta bort ett program?.men isåfall så funkar det inte för jag har tästat att tagit bort alla java program och installerat om det men det funkar ändå inte. :( kan någon förklara tydligt hur man avinstallerar java snälla??? :(
Luxaxix Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Skrivet 22 Juli 2008 Ta lägg till/ta bort program, leta reda på något som heter Java update. Ta bort alla såna du har. Sen funkar det.
Gäst ztrial Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Skrivet 23 Juli 2008 det finns en som heter java update 6/7. ska jag ta bort den?? ;:
Luxaxix Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Skrivet 23 Juli 2008 Ja Offtopic: Varför har du ändrat din ålder till 18? Du vet att det är olagligt och innebär bann va? Ändra tillbaka till 7 så snabbt som möjligt så kanske modsen skonar dig. Alla fattar ändå att du inte är 18 med dina omogna inlägg och kommentarer.
Ceto Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Skrivet 24 Juli 2008 Han är faktist 12... Det ska funka vad är det för felmedelande på Java då?
Gäst ztrial Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Skrivet 24 Juli 2008 yess det funkar tack för all hjälp ceto :) :)
Rekommendera inlägg