Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst ztrial
Skrivet

:( det har hänt något kostigt med min data så jag urnrar om någon kan hjälpa mig med problemet.

det står så här när jag ska gå in på runescape:jave runtime kan inte köras.och så står det flera virtual java machines

som kör i samma process ett fel. det var det som det stog. snälla hjälp mig att fixa det jag måste värkligen köra runescape igen.

oj jag menade java inte jave :D

Gäst ztrial
Skrivet

nej men asså om jag gör in på silabsoft så måste man ha java och det har jag men det är något fel för att jag kan inte köra. det står så här java runetime kan inte köras.och ibland står det att flera virtaul java machines som kör i samma process osakade ett fel

Gäst ztrial
Skrivet

menar du lägg till eller ta bort ett program?.men isåfall så funkar det inte för jag har tästat att tagit bort alla java program och installerat om det men det funkar ändå inte. :(

kan någon förklara tydligt hur man avinstallerar java snälla??? :(

Gäst ztrial
Skrivet

det finns en som heter java update 6/7. ska jag ta bort den??

;:

Skrivet

Ja

Offtopic: Varför har du ändrat din ålder till 18? Du vet att det är olagligt och innebär bann va? Ändra tillbaka till 7 så snabbt som möjligt så kanske modsen skonar dig. Alla fattar ändå att du inte är 18 med dina omogna inlägg och kommentarer.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...