Sidney Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Halo OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!! VEM GILLAR INTE HALO????!!! :o fy f*n alla som inte gilla Halo!! Kan inte fatta de! Varför skulle alla tycka som dig? Tycker Halo spelen är grymt överskattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Halo OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!! VEM GILLAR INTE HALO????!!! :o fy f*n alla som inte gilla Halo!! Kan inte fatta de! Finns ju faktiskt folk som gillar spel, kan förstå att de tycker att Halo är överskattat. Ja, jag är en av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oliver97 Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 MEN HALO!!!!!!!! HALO PWNS! Eee Adda Bomsen97 på liove^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 håller med halo är det bästa spelet genom xbox:s historia, och ja man e konstig om man har ett xbox och inte har nått halo spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 jag tycker att halo 3 och GTA IV är bra spel ;) men ändå överskattat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 håller med halo är det bästa spelet genom xbox:s historia, och ja man e konstig om man har ett xbox och inte har nått halo spel. Kan du bevisa att amn är konstig om man itne har halo. För jag känner mig jävligt normalt men jag har inte halo till xbox. Och jag har inte ens halo ett och två. Är jag cp störd då enligt dig eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jag har Halo 1. Jag lirade Single-player i ungefär en timme innan jag blev så extremt uttråkad. Samma sak med multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kokkaburra Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Halo är överskattat som in i bomben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Halo 1 och 2 är överskattade men inte 3:an då jag verkligen älskar spelet! Call of duty 4 är också det då man kan bara köra spelet 1 gång annars så är det grymt tråkigt andra gången.. Men historian i call of duty 4 gör ju en tårögd (best story ever). GTA IV tröttnade jag på efter 3% av spelet.. Men det störst överskattade spelet som gjorts är Fifa spelen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Där sa du nåt. Fotbollsspel håller inte måttet om man jämför det med andra spel. Tyvärr så är det ju bara två fotbollsspel som slåss om det gröna shacket. Därför är spelen inte så bra för att de bara har en konkurent. Om Gta 4 är riktigt bra pressar de ju inte fotbollsspelen. Själv håller jag Pes serien över Fifa serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 GH spelen tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 GH spelen är lite som fotbollsspel. Ingen konkurent. man får hoppas att spelen blir bättre nu när Rock Band också kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.