Gäst InTech Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 (redigerat) Listan ökas på väldigt mycket.. Så det är värt att besöka denna tråd rätt ofta! De som är tjockmarkerade gillar jag väldigt mycket! Spel som kommit ut: Gta IV Fifa street 3 Ulltimate alliance Fifa 08 (Det kan vara värt att vänta till fifa 09) Nhl 08 (Det kan vara värt att vänta till nhl 09) Skate Guitar hero 3 Virtuala tennis 3 Motorstorm Uncharted: Drakes fortune Ratchet&Clank: Tools of destruction Battlefield: badCompany Metal Gear Solid 4 Spel som kommer (kommer säkert bli bra): LittleBigPlanet Skate 2 Guitar hero 4: world tour Rock Band Rock Band 2? Bioshock Far cry 2 God of War 3 Killzone 2 Fallout 3 Motorstorm 2 Vart kan jag köpa dessa spel: Gå in på tex webhallen.se , Där hittar du billigt och det är snabb leverans! Skriv gärna in vilka spel ni tycker om, så att listan blir längre! Redigerat 10 Augusti 2008 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Spel som kommer : Rock Band 2 Spel som kommit : Rock band (Dock inte till Europa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Spel som Kommer: Bioshock, Farcry 2, God of War 3, Killzone 2, Fallout 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Kommit: Uncharted, R&C: ToD, Battlefield: BC, MGS4 Kommer: Crysis: Warhead, Bionic Commando Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 kommer crysis till ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 (redigerat) kommer crysis till ps3?Nä, tror inte det. Uppföljaren Crysis: Warhead ska inte göra det heller. Dock har Crytek meddelat att Warhead blir deras sista PC-exlusiva spel. Detta är enligt mig lite tråkigt då Crytek alltid har varit ett varumärke för extrem grafik vilket de inte kan fortsätta med i samma grad, om nu deras kommande spel ska bli till multiformat. Redigerat 28 Juli 2008 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 kommer crysis till ps3?Nä, tror inte det. Uppföljaren Crysis: Warhead ska inte göra det heller. Dock har Crytek meddelat att Warhead blir deras sista PC-exlusiva spel. Detta är enligt mig lite tråkigt då Crytek alltid har varit ett varumärke för extrem grafik vilket de inte kan fortsätta med i samma grad, om nu deras kommande spel ska bli till multiformat. Hade för mig att det skulle komma till ps3, aja..Lättare att få tag på till PC :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 listan är nu upptaderad =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krokax Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Kan rekomendera Army of Two me :P kul som f*n men lite kort :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Listan ökas på väldigt mycket.. Så det är värt att besöka denna tråd rätt ofta! De som är tjockmarkerade gillar jag väldigt mycket! Spel som kommit ut: Gta IV Fifa street 3 Ulltimate alliance Fifa 08 (Det kan vara värt att vänta till fifa 09) Nhl 08 (Det kan vara värt att vänta till nhl 09) Skate Guitar hero 3 Virtuala tennis 3 Motorstorm Uncharted: Drakes fortune Ratchet&Clank: Tools of destruction Battlefield: badCompany Metal Gear Solid 4 Spel som kommer (kommer säkert bli bra): LittleBigPlanet Skate 2 Guitar hero 4: world tour Rock Band Rock Band 2? Bioshock Far cry 2 God of War 3 Killzone 2 Fallout 3 Motorstorm 2 Vart kan jag köpa dessa spel: Gå in på tex webhallen.se , Där hittar du billigt och det är snabb leverans! Skriv gärna in vilka spel ni tycker om, så att listan blir längre! Men lille pojk. Nu tar du genast ur Skate ur den där listan. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
genji Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) Har LittleBigPlanet och det ÄGER!!!!!!! :lol: :lol: :gitarr: :gitarr: Redigerat 4 Januari 2009 av genji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Rainbow Six Vegas 2, Gta 4 och BFBC. Att spela ett av de spelen är det bästa jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.