Hoppa till innehåll

Här Kan Du Köpa Ditt Playstation 3!


Gäst InTech
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag köpte mitt PS3 på webhallen och tre spel igår och sen köpte jag en TV från Elgiganten.

Du borde ha väntat tills första september då Playstaton 3 slim kommer ut.

 

Det tänker jag göra! Eller vänta tills den blir ännu billigare (om den blir billigare).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag köpte mitt PS3 på webhallen och tre spel igår och sen köpte jag en TV från Elgiganten.

Du borde ha väntat tills första september då Playstaton 3 slim kommer ut.

 

Aldrig, tycker Slim ser för jävlig ut om jag ska vara ärlig. Den riktiga är mycket snyggare.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dubbel Post :)

 

Asså, jag beställde i Torsdags och det står att det är "Under Behandling" än.

Tycker grejerna borde ha kommit idag, det står ju 1-3 arbetsdagar :(

Är det fel att det ska va under behandling eller kan jag hoppas på att det kommer imorgon?

 

PS. Pratar om Webhallen.com

Redigerat av Jiyu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag köpte mitt PS3 på webhallen och tre spel igår och sen köpte jag en TV från Elgiganten.

 

Du borde ha väntat tills första september då Playstaton 3 slim kommer ut.

 

Aldrig, tycker Slim ser för jävlig ut om jag ska vara ärlig. Den riktiga är mycket snyggare.

 

Håller med. PS3 Slim är så jäkla matt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dubbel Post :)

 

Asså, jag beställde i Torsdags och det står att det är "Under Behandling" än.

Tycker grejerna borde ha kommit idag, det står ju 1-3 arbetsdagar :(

Är det fel att det ska va under behandling eller kan jag hoppas på att det kommer imorgon?

 

PS. Pratar om Webhallen.com

Ingen som har något att kommentera? Kan säga att den kom inte idag heller.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo visst har webhallen sjunkit i rank enligt min egen bok. Irriterar något hur en av Sveriges billigaste leverantörer av ps3 är en av Europas dyraste, men men det är ju inte deras fel antar jag...

 

Jiyu: Finns säkert chans att mer har beställt nu efter "prissänkningen" och kan därför ta ett tag. Mer kan ha tänkt som dig om originalet och rusar in för att få en bit av den svarta kärleken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skicka mail till dem igår och idag när jag kolla så hade de skrivit tillbaka. Verkade som nån hade hunnit före att beställa Pure (som var ett av de tre spelen jag beställde med ps3) så det var inte i lager, då tänkte dom att de skulle vänta på att det spelet kom i lager innan de skicka de andra två spelen och PS3:an :) Så nu har de skickat det och när de får Pure i lager så kommer det ett exemplar till mig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Jag köpte mitt PS3 på webhallen och tre spel igår och sen köpte jag en TV från Elgiganten.

 

Du borde ha väntat tills första september då Playstaton 3 slim kommer ut.

Aldrig, tycker Slim ser för jävlig ut om jag ska vara ärlig. Den riktiga är mycket snyggare.

 

Håller med. PS3 Slim är så jäkla matt.

 

Fast jag har ju hellre ett 250 GB Slim en ett 80 GB vanligt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...