AntonR Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Jag köpte mitt PS3 på webhallen och tre spel igår och sen köpte jag en TV från Elgiganten. Du borde ha väntat tills första september då Playstaton 3 slim kommer ut. Det tänker jag göra! Eller vänta tills den blir ännu billigare (om den blir billigare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Jag köpte mitt PS3 på webhallen och tre spel igår och sen köpte jag en TV från Elgiganten. Du borde ha väntat tills första september då Playstaton 3 slim kommer ut. Aldrig, tycker Slim ser för jävlig ut om jag ska vara ärlig. Den riktiga är mycket snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 jiyu - då ps3 slim kommer blir vanliga ps3an billigare också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 jiyu - då ps3 slim kommer blir vanliga ps3an billigare också ;)Ja, det har du rätt i, fast det kommer inte sjunka mycket och jag var så sugen på en PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 (redigerat) Dubbel Post :) Asså, jag beställde i Torsdags och det står att det är "Under Behandling" än. Tycker grejerna borde ha kommit idag, det står ju 1-3 arbetsdagar :( Är det fel att det ska va under behandling eller kan jag hoppas på att det kommer imorgon? PS. Pratar om Webhallen.com Redigerat 25 Augusti 2009 av Jiyu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Jag köpte mitt PS3 på webhallen och tre spel igår och sen köpte jag en TV från Elgiganten. Du borde ha väntat tills första september då Playstaton 3 slim kommer ut. Aldrig, tycker Slim ser för jävlig ut om jag ska vara ärlig. Den riktiga är mycket snyggare. Håller med. PS3 Slim är så jäkla matt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Dubbel Post :) Asså, jag beställde i Torsdags och det står att det är "Under Behandling" än. Tycker grejerna borde ha kommit idag, det står ju 1-3 arbetsdagar :( Är det fel att det ska va under behandling eller kan jag hoppas på att det kommer imorgon? PS. Pratar om Webhallen.com Ingen som har något att kommentera? Kan säga att den kom inte idag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 1. finns den i lager? 2. webhallen har blivit sämre än vad det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonR Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 1. finns den i lager? Slim: 6 dagar kvar. Original: Finns i lager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Jo visst har webhallen sjunkit i rank enligt min egen bok. Irriterar något hur en av Sveriges billigaste leverantörer av ps3 är en av Europas dyraste, men men det är ju inte deras fel antar jag... Jiyu: Finns säkert chans att mer har beställt nu efter "prissänkningen" och kan därför ta ett tag. Mer kan ha tänkt som dig om originalet och rusar in för att få en bit av den svarta kärleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Jag skicka mail till dem igår och idag när jag kolla så hade de skrivit tillbaka. Verkade som nån hade hunnit före att beställa Pure (som var ett av de tre spelen jag beställde med ps3) så det var inte i lager, då tänkte dom att de skulle vänta på att det spelet kom i lager innan de skicka de andra två spelen och PS3:an :) Så nu har de skickat det och när de får Pure i lager så kommer det ett exemplar till mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Jag köpte mitt PS3 på webhallen och tre spel igår och sen köpte jag en TV från Elgiganten. Du borde ha väntat tills första september då Playstaton 3 slim kommer ut. Aldrig, tycker Slim ser för jävlig ut om jag ska vara ärlig. Den riktiga är mycket snyggare. Håller med. PS3 Slim är så jäkla matt. Fast jag har ju hellre ett 250 GB Slim en ett 80 GB vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.