MentalogisT Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Desto bättre , då slipper man småungar som måste fråga mamma om lov. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 (redigerat) Ja, men det är ju inte alla som vill ge ut sina 4 siffror heller? Om du TILLEXEMPEL säger hela ditt person nummer till mig kan jag få reda på ditt namn, var du bor, telefon nummer. Redigerat 25 Juli 2008 av Logfan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 (redigerat) Jag tror inte att Admin är så sugen att lägga upp 70 000 medlemmars 4 sista siffror på startsidan. Sen är det ingen som kommer komma åt det. Det står inte precis Logfan P11 - 6451 . PS. Och vem f*n skulle ge ut sina 4 sista siffror till en P11? Redigerat 25 Juli 2008 av Jacquot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Jag har hört era tyckelser och jag sammanfattar allt som jag tycker lät riktigt bra Sätta en åldersgräns på 13 år. Ett skrivtest innan man registrerar sig. - Värdelös idé, vem f*n orkar göra det O.O Återuppliva Debatt - Forumet. För att förhindra fusk på åldergränsen så måste man sätta dom 4 sista siffrorna efter sin ålder. - Men vad f*n, vem bryr sig ett skit om det, sköt dig själv, ok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Jag skulle gjort om detta forum till "Skogshuggarna i norrs anti-trä avdelning" och göra 24/7 reklam för Manganation.se, samt släppa på reglerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Jag har hört era tyckelser och jag sammanfattar allt som jag tycker lät riktigt bra Sätta en åldersgräns på 13 år. Ett skrivtest innan man registrerar sig. Återuppliva Debatt - Forumet. För att förhindra fusk på åldergränsen så måste man sätta dom 4 sista siffrorna efter sin ålder. Inte så dålig idé det med 4 sista siffrorna, i tanke på att endast admin skulle kunna se dem. Fast om fuska på något sätt skulle bli hackat så skulle allas personummer läckas ut, vilket inte vore så kul :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Ett bra säkerhetssystem vore pricken på iet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Jag skulle banna alla som tror att 12åringar inte kan stava! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Då har du dagars med jobb framför dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Jag skulle banna alla som vet att 12åringar inte kan stava! Fixed. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Vad skulle du göra om du fick vara Admin för en dag? Själv skulle jag sätta en åldersgräns.. Precis, ibland kan det gå lite för långt i de djupa konversationerna som påträffas ibland Men vilken ålder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Jag skulle banna alla som tror att 12åringar inte kan stava! Fixed. Gör inte om det. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg