Salsamackan Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Du är känslig... :pinch: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Du är känslig... :pinch:ok om man stavar fel någon gång på nått. det kan alla göra. men när man inte lyckas någon gång då börjar man ju undra. liksom stava fel på något->nått->nott->not. då är det ju allvarligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 (redigerat) Jag hade bannat omogna och satt IP ban på vissa. Sedan hade jag tagit bort mina varningar och tillsägelser. Gett mig 9999K FM och gjort IroN till admin sedan begränsat admins funktioner. Redigerat 1 Augusti 2008 av IroN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Låser tråden då det är väldigt mycket som inte har med tråden att göra, samt att det känns som det kommer att sluta med påhopp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg