JonteFire2 Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Min topplista är: 1. Mysteriet på Greveholm 2. När karusellerna sover 3. Dieselråttor & Sjömansmöss 4. Petsson & Findus 5. Vet inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Shit vet inte namnen på de kalendrarna jag gillat men kan väl skriva vilken det är iallfall. 1. "Sunes brorsas" (Johans?) Jul 2. Dom där dockorna i ett skjul. 3. Romeo & Julia (lr kanske Ronny o julia? som sagt det var längesen) 4. Allram est lr vad de hette (som mupparna) 5. Vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Har tyckt att alla varit dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 runes jul eller vad den heter. som gick 1994 (jag har sett på den på video) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Allram est klart :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Shit vet inte namnen på de kalendrarna jag gillat men kan väl skriva vilken det är iallfall. 1. "Sunes brorsas" (Johans?) Jul 2. Dom där dockorna i ett skjul. 3. Romeo & Julia (lr kanske Ronny o julia? som sagt det var längesen) 4. Allram est lr vad de hette (som mupparna) 5. Vet inte Håkans hete det. Själv kommer jag inte på nån jag tyckt varit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Mysteriet på Greveholm och När Karusellerna Sover har delad första plats. Älskade dem när jag var en liten kiddie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 De julkalendrarna som gått på tv och radio har inte alls varit som jag trodde :huh: De har varit helt och hållet varit BOORING :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Mysteriet på greveholm var ju väldigt spännande att se när den gick. Pettson & Findus: Tomtemaskinen eller vad den hette har också varit rätt mysig. Jul i Kapernum ska tydligen vara skitbra med, bara att jag inte kommer ihåg dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Mysteriet på greveholm och Håkan bråkan ^^ Ronny och julia gillade jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Har aldrig riktigt njutit av att kolla på julkalendern om man säger så.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Julens hjältar FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.