360Xbox Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 1: Sunes Jul 2: HÅkan Bråkan 3: Mysteriet på greveholm 4: Allram Est (stavade säkert fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Jag tycker lätt att julkalendrarna från 90-talet är bättre än 00-talets. (Jag har några 90-tals julkalendrar på film!) Men min lista får bli: 1. Sunes Jul 2. Mysteriet på Greveholm 3. Pelle Svanslös 4. Håkan Bråkan 5. Dieselråttor och Sjömansmöss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 (redigerat) Julens hjältar FTW!Aa juste! Med den här fotbolls musen i grön dräkt eller vad det nu var! :D Redigerat 6 Augusti 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 kan nog inte säga vilken som va bäst, men ack dessa minnen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Mysteriet på Greveholm. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Julbocken som gick på kanal 5 för några år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Mysteriet på Greveholm. Aldrig sett nån bättre julkalender. (: Fick en meganostalgitripp nu bara för det :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 1. mysteriet på greveholm 2. när karusellerna sover 3. julens hjältar 4. Sunes jul 5. Pelle svanslös där har ni listan, rätta er efter den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.