Gäst ztrial Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Skrivet 25 Juli 2008 min rs gubbe i lvl 90 är borta jag undtar om någon vet hur jag kan få tillbaka den. jag har tästat många gånger men det går bara inte farför och hjälp fort snälla snälla jag har jobbat hårt för att tränat den plzz hjälp!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( för att få tillbake den! :(
Luxaxix Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Skrivet 26 Juli 2008 (redigerat) 1. Ändra tillbaka din ålder till 9. 2. Varför jag anser att du är 9: Du stavar som en sjuåring. 3. Du beter dig som en 3 åring. 4. On topic: Förklara frågan bättre, mer utförligt och mycket information. Skriv långsamt och försök verkligen stava rätt. 5. Dubbelkolla texten efter stav och slarvfel. 6. Off topic: Jag har börjat tröttna på dig och dina trådar. Så gör inga onödiga trådar, den här kanske var nödvändig, men inte de andra. Och följ alltid punkt 4 och 5 när du skriver någonting. Redigerat 26 Juli 2008 av Luxaxix
Arako Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Skrivet 26 Juli 2008 står det att det är fel lösenord när du ska logga in?
Em0Iz4Atreyu Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Skrivet 26 Juli 2008 1. Ändra tillbaka din ålder till 9. 2. Varför jag anser att du är 9: Du stavar som en sjuåring. 3. Du beter dig som en 3 åring. 4. On topic: Förklara frågan bättre, mer utförligt och mycket information. Skriv långsamt och försök verkligen stava rätt. 5. Dubbekolla texten efter stav och slarvfel. 6. Off topic: Jag har börjat tröttna på dig och dina trådar. Så gör inga onödiga trådar, den här kanske var nödvändig, men inte de andra. Och följ alltid punkt 4 och 5 när du skriver någonting. Ztrial, U can't get ur account back, unless u have recovery questions.
Ankdamm Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Skrivet 26 Juli 2008 1. Ändra tillbaka din ålder till 9. 2. Varför jag anser att du är 9: Du stavar som en sjuåring. 3. Du beter dig som en 3 åring. 4. On topic: Förklara frågan bättre, mer utförligt och mycket information. Skriv långsamt och försök verkligen stava rätt. 5. Dubbekolla texten efter stav och slarvfel. 6. Off topic: Jag har börjat tröttna på dig och dina trådar. Så gör inga onödiga trådar, den här kanske var nödvändig, men inte de andra. Och följ alltid punkt 4 och 5 när du skriver någonting. Ztrial, U can't get ur account back, unless u have recovery questions. Går visst.
MaryJane Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Skrivet 26 Juli 2008 Men ja fick tebaka min, ja skrev att ja har varit member och vad min mamma heter och så. Så fick ja tebaka den.
Viruz256 Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Skrivet 27 Juli 2008 1. Ändra tillbaka din ålder till 9. 2. Varför jag anser att du är 9: Du stavar som en sjuåring. 3. Du beter dig som en 3 åring. 4. On topic: Förklara frågan bättre, mer utförligt och mycket information. Skriv långsamt och försök verkligen stava rätt. 5. Dubbekolla texten efter stav och slarvfel. 6. Off topic: Jag har börjat tröttna på dig och dina trådar. Så gör inga onödiga trådar, den här kanske var nödvändig, men inte de andra. Och följ alltid punkt 4 och 5 när du skriver någonting. Ztrial, U can't get ur account back, unless u have recovery questions. Går visst. Ja de skrev han ju...
Ceto Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Skrivet 28 Juli 2008 Recovery questions om du har glömt så gör du track id och då får du förklara nåt vettigt till dom. :)
Em0Iz4Atreyu Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Skrivet 28 Juli 2008 1. Ändra tillbaka din ålder till 9. 2. Varför jag anser att du är 9: Du stavar som en sjuåring. 3. Du beter dig som en 3 åring. 4. On topic: Förklara frågan bättre, mer utförligt och mycket information. Skriv långsamt och försök verkligen stava rätt. 5. Dubbekolla texten efter stav och slarvfel. 6. Off topic: Jag har börjat tröttna på dig och dina trådar. Så gör inga onödiga trådar, den här kanske var nödvändig, men inte de andra. Och följ alltid punkt 4 och 5 när du skriver någonting. Ztrial, U can't get ur account back, unless u have recovery questions. Går visst. Pucko
Ankdamm Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Skrivet 28 Juli 2008 (redigerat) 1. Ändra tillbaka din ålder till 9. 2. Varför jag anser att du är 9: Du stavar som en sjuåring. 3. Du beter dig som en 3 åring. 4. On topic: Förklara frågan bättre, mer utförligt och mycket information. Skriv långsamt och försök verkligen stava rätt. 5. Dubbekolla texten efter stav och slarvfel. 6. Off topic: Jag har börjat tröttna på dig och dina trådar. Så gör inga onödiga trådar, den här kanske var nödvändig, men inte de andra. Och följ alltid punkt 4 och 5 när du skriver någonting. Ztrial, U can't get ur account back, unless u have recovery questions. Går visst. Pucko Man behöver inte recovery questions... Redigerat 28 Juli 2008 av Ozt
Rekommendera inlägg