ThaNooB Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Om några år är PS3 överlägsen 360, tror jag. Men nu är det ganska jämt förutom full HD och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Om några år är PS3 överlägsen 360, tror jag. Men nu är det ganska jämt förutom full HD och sånt. Vad skulle göra den överlägsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 spelen, 360 blir "gammal" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 spelen, 360 blir "gammal"tror inte riktigt så men tror att sony kommer att komma med nåt nytt och en förbätrad kontroll hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 spelen, 360 blir "gammal" Men det forsätts ju att produceras spel till X360, hur ska den då bli gammal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Om några år är PS3 överlägsen 360, tror jag. Men nu är det ganska jämt förutom full HD och sånt. Vad skulle göra den överlägsen? Menar inte överlägsen, jag menar bättre. Tror jag. Sony kommer nog pimpa den med feta grejer xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Om några år är PS3 överlägsen 360, tror jag. Men nu är det ganska jämt förutom full HD och sånt. Vad skulle göra den överlägsen? Menar inte överlägsen, jag menar bättre. Tror jag. Sony kommer nog pimpa den med feta grejer xD skulle räka med en bätre kontroll och mer bra spel så skulle både microsoft och nintendo gå i kk :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Om några år är PS3 överlägsen 360, tror jag. Men nu är det ganska jämt förutom full HD och sånt. Vad skulle göra den överlägsen? Menar inte överlägsen, jag menar bättre. Tror jag. Sony kommer nog pimpa den med feta grejer xD Du tror inte det kommer några nya konsoller då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Jo, såklart. Men PS4 kommer ungefär 2010 eller nåt sånt har jag för mig att jag läst. Iof så vet jag ju inte när Xbox "720" kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 loool, ps4 kommer inte 2010, och det nya xbox sägs komma 2012 eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Okej, okej. Men det kommer inte ta 10 år iaf. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Jag tycker det är lite tidigt för att snacka om när nästa generations konsoller släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.