Hoppa till innehåll

Är Kär Please Help!


Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...
  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det första du ska göra är att se till så att du verkligen gillar henne, och va även säker på att hon är singel. Om du efter ett tag märker att du inte gillar henne och krossar hennes hjärta så finns det en chans att hur berättar vad du gjort och då har du även sumpat dina chanser att träffa någon annan.

 

"studera" henne, kolla vad hon gillar. Vad har hon för intressen? Ju mer du vet om henne desto mer har ni att prata om. Och när du träffar henne se till att du ser bra ut. Ta inte på dig en sliten gammal t-shirt utan ta en som ser bra ut. Tänk även på att om du är en en person som alltid har på dig t-shirt så kan det bli konstigt om du alltid har på dig skjorta när du träffar henne. Skjorta är dock effektivt om ni ska gå ut och göra något, t.ex gå ut och äta eller se på bio. Sedan vad gäller parfym så är alltid lagom bäst. Undvik gärna Axe, tjejer gillar oftast andra parfymer. Ha på dig nog parfym för att hon ska känna det om ni står och pratar men inte så att folk på andra sidan rummet känner det.

 

När du träffar henne så är det viktigt att du är dig själv, om hon märker att du inte är den du normalt är så kan du sumpa dina chanser. Om du inte är dig själv till en börjar och sedan helt plötsligt ändras så kommer hon att tappa intresset för dig. Så prata om saker du gillar, ljug aldrig. Det är även viktigt att inte bara fokusera på dig själv. Prata mycket om henne och vad hennes intressen är. Men det är viktigt att balansera det, du måste visa att du även lever ett liv utanför henne liv.

 

Lär dig att läsa av hennes kroppsspråk. Ha ögonkontakt och notera när hon ler, skrattar och är entusiastisk. Bra respons visar att hon gillar ämnet och att hon är intresserad. Om hon verkar vara frånvarande och ser uttråkad ut, försök att fånga hennes intresse.

 

När ni har träffats lite och märket att ni funkar bra tillsammans. Bjud in henne till någon aktivitet, nästan allt är bra. det är bara att fråga "Jag tänkte fara och simma i helgen, vill du följa med? jag är säker på att det är mer intressent än vad du hade planerat"säg det med en leende. Eller något enkelt och traditionellt som att gå på stan och fika funkar också. Va alltid självsäker och ha kul, det är viktigt. Du ska kunna ha en seriös sida och en rolig sida. Spendera även tid med henne i grupper, t.ex med hennes kompisar. På det sätter känns det inte som att ni går ut som ett par varje gång ni går ut.

 

Se alltid till så att du inte gillar henne för hennes utseende eller för att hon är populär, det kommer aldrig att funka i längden.

 

Möt henne alltid med respekt och va snäll mot henne. Va alltid lugn och självsäker, du ska inte svettas eller stamma när du pratar med henne. Se även till så att hon vet att du gillar henne, var ärlig!

 

Så hoppas att det funkar och tänk alltid innan du talar. Tänk "om någon skulle säga det här till mig, hur skulle jag reagera?".

 

Lycka till!

 

Delar tagna från Guiden "How to ask a girl out"

 

omg du borde bli värsta råd givaren inom kärlek XD LOL

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

omg du borde bli värsta råd givaren inom kärlek XD LOL

Haha, det står ju att delarna är från en bok, han har alltså kopierat. Dessutom verkar guiden vara för de som helt och fullt socialt handikappade och den tar upp självklara saker. Alltså, det står att man INTE ska stamma och svettas mycket bara man pratar med en tjej. No shit? Är det verkligen någon som försöker göra det? Fast ja, trådskaparen verkar ju inte vara så fantastisk pojkvän om man säger så, men han är ung. Lugn, det blir lättare när du är äldre.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst bilking

Ehm, han driver inte med oss?

 

Ontopic: Tips: Se på en riktigt läskig skräckis så då måste hon ju hålla om dig när hon blir rädd.

Hört det tipset några gånger.

 

BJud ut hon på bio?

Kom med blommor till hon.

 

Oseriösa tips:

Gå och käka en glass i glasskiosken?

Bomba hon med sms. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Hejsan jag ska fylla 13 år nu i november och jag är kär i en tjej i min klass vad ska jag göra please help! Jag har varit kär i henne sedan 4:an

 

Hej, för det första.

 

 

*Det är jävligt korkat att fråga om kärlekshjälp på internet då minst 90% av männen på internet sitter och runkar för sig själva och inte har klivit ur sitt skåp ännu. Det menas att dom har absolut noll-koll på hur man skaffar dejter osv.

 

*Sen att gnälla på nätet om det kan man klassifera som oförmögen att skaffa sig tjej och resultatet är att den som frågade är inte värdig att få ett ligg.

 

Kort sagt, vill du få ett knull får du jobba för det, sluta mesa dig.

 

Protip: Drick några glas med henne och sup ner henne och dig själv, då j*vlar fixar sig resten, fast det är klart. Du får väl troligen nån sex-sjukdom för att du glömde din kondom ;)

Redigerat av Desu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Protip: Drick några glas med henne och sup ner henne och dig själv, då j*vlar fixar sig resten, fast det är klart. Du får väl troligen nån sex-sjukdom för att du glömde din kondom ;)

Du är ju helt j*vla dum i huvudet..

 

BTT: Jag tycker du är för ung var att ha ett "seriöst" förhållande..

För under 15 år så kan man inte ett skvatt om sann kärlek..

Och jag är 90% säker att du försöker bara imponera på oss, så snälla sluta upp med det.

 

Annars så kan du ju ta hem henne till dig eller gå hem till henne och kolla på en film..

Inte en j*vla skräckis, du kanske blir rädd så att hon tycker du är en mes..

Sätt på en komedi/drama så hon får sitt skratt o du får ditt skratt..

Du vill ju inte att en 13åring tjej ska gå hem helt skräckslagen klockan 8 på natten?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hörredu, pajas, du påminner mig väldigt mycket om mig själv i din ålder (dvs under jura nån gång). Jag har lärt mig mycket sen den tiden. Vill du vinna din kvinnas gunst (gunst betyder bröst) finns det inga genvägar. Om du låter henne ta första steget kommer du alltid att vara nr 2 i parhierarkin, dessutom kommer hon undermedvetet alltid att betrakta dig som sämre än henne, och i slutändan kommer någon av er (förmodligen hon) att göra slut på grund av den onaturliga maktfördelningen. Vill du ha den här tjejen måste du ta henne. Du måste sluta fjanta dig och få henne att märka dig. Ett bra sätt kan vara att förnedra henne (men inte så hon faller i tårar, det blir för besvärligt längre fram). Du vinner inte hennes hjärta genom att vara hennes förstående vän i det här stadiet, det enda du får är valkar på händerna. Stå på dig, var oresonlig, var tuff. Snälla killar får inga flickvänner, eller så hamnar de i förhållanden som bryter ner dem. Man får tycka vad man vill om det jag skrivit, det skiter jag i, för jag vet att det är sant.

 

Men du, ett råd i all välmening: gör nånting! Vem bryr sig om det går åt h*lvete? Har du försökt men inte fått henne går du hur som helst där ifrån lite rikare. Hon å andra sidan kommer att spendera resten av sin tillvaro åt att undra om hon valde rätt.

 

Det är dock smidigare och mindre bök med att bara fortsätta runka..

 

Btw, kl. 8 på natten? Det är väl kväll eller morgon?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...