Fable lover Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 men viruspogram är onödiga när jag fick virus så kunde den inte ta bort den den bara sa du har fått virus och sen när man trök ta bort virus då stog det det går ej att ta bort detta virus men jag kunde göra det skälv så viruspogram är bara skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 men viruspogram är onödiga när jag fick virus så kunde den inte ta bort den den bara sa du har fått virus och sen när man trök ta bort virus då stog det det går ej att ta bort detta virus men jag kunde göra det skälv så viruspogram är bara skit! Hmm, mitt virus program har lyckats ta bort två virus :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Har aldrig fått virus! Fast bara på min pappas jobbar dator men det var ju inte min dator heller :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 min syrra har fått en kazaa-virus, men jag har itte fått nåt... hoppas verkligen itte jag får nån heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Jag hade fem virus samtidigt tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Min farsa jobbar på Ericsson och kan ta bort virus jag ska fråga honom om Viruset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Jag hade fem virus samtidigt tror jag oj, fick du bort dem osså ele? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 var det nåt worm virus jag tror det förstör alla program som håller datorn i gång jag har haft det men han knappt scanna efter det innan det var bort taget :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Okej har fått bort det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Vad bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 vad gjorde den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Jag hadde över 4000 virus samtidigt, men min pappa satt o tog bort dom när jag va hos en kompis:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.