PurpleHaze Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 61% solförmörkelse, då blir det inte så stor skillnad på ljuset. Ni ska kolla PÅ solen så ser ni att den är delvis svart. http://astrogeology.usgs.gov/HotTopics/upl...lar_eclipse.jpg Så såg det ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Jag missade det helt å låg på stranden när det var.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Missade det också, men ioaf sig kollade jag inte heller ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Bara sådär 100 år kvar till nästa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Nej. Cirka 5år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Tills nästa man ser i Sverige är jag inte säker på, men nästa som händer inträffar Juli 22, 2009. Nästa gång vi ser en full solförmörkelse så att solen täcks helt i Sverige är ca år 2126 om jag kommer ihåg rätt. Så jag betvivlar att någon här kommer att få uppleva det i Sverige. I så fall så får man Fara till något annat land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Här hemma i Bohuslän märkte jag inget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Märkte inget, men det kan vara för att jag låg och sov :/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.