VAZE Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Jag har nu länge velat ha en iphone och nu så har ju det kommit till sverige. Men måste man ha telias abonnemang ? elr kan man inte bara köpa det utan nått abonnemang och använda ett annat kort som tele 2 och halebop och ladda mobilen från en kiosk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 telia har just nu monopol tror jag. kommer prolly komma till andra senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Det är sjukt att köpa med telias abonnemang. Det dyraste abonnemanget betalade man strax över 800:- / månaden vilket resulterade i minsta totalkostnad på 20.000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 JAg har läst att man kan typ betala 820:- i butik sen 69 kr/månad i 24 månader vilket blir 2400:- det är rätt så billigt mn är det allt man ska betala elr har jag glömt nått ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 JAg har läst att man kan typ betala 820:- i butik sen 69 kr/månad i 24 månader vilket blir 2400:- det är rätt så billigt mn är det allt man ska betala elr har jag glömt nått ? säkert massa andra avgifter också, du ska ju ringa och sådant med eller hur och surfa är f*n inte gratis nuför tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 vad är det för ide att köpa iphone? asså en kamera på 2 migapixel eller? och den suger ju nästan. jag själv skulle sattsa på en nokia N82 eller N98/N95. + att iphone saknar massor som en annan mobil har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Om du vill ha en iPhone så råder jag dig att vänta, Telias priser är helt åt skogen. Du kan få en iPhone i USA för strax under 2,000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 JAg har läst att man kan typ betala 820:- i butik sen 69 kr/månad i 24 månader vilket blir 2400:- det är rätt så billigt mn är det allt man ska betala elr har jag glömt nått ? Det stämmer inte. Det billigaste du kan få de för hos telia slutar nog på strax över 5000:-. har funderat på att köpa en amerikans variant, eller helt skita i det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
noorp Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 vad är det för ide att köpa iphone? asså en kamera på 2 migapixel eller? och den suger ju nästan. jag själv skulle sattsa på en nokia N82 eller N98/N95. + att iphone saknar massor som en annan mobil har. man använder ju inte kameran på mobilen.. vad är det för ide att köpa iphone? asså en kamera på 2 migapixel eller? och den suger ju nästan. jag själv skulle sattsa på en nokia N82 eller N98/N95. + att iphone saknar massor som en annan mobil har. man använder ju inte kameran på mobilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Tur att jag får Iphonen 20% billigare då + Jag har redan telia abonnemang Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.