Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har nu länge velat ha en iphone och nu så har ju det kommit till sverige. Men måste man ha telias abonnemang ? elr kan man inte bara köpa det utan nått abonnemang och använda ett annat kort som tele 2 och halebop och ladda mobilen från en kiosk ?

Skrivet

JAg har läst att man kan typ betala 820:- i butik sen 69 kr/månad i 24 månader

vilket blir 2400:- det är rätt så billigt mn är det allt man ska betala elr har jag glömt nått ?

Skrivet

vilket blir 2400:- det är rätt så billigt mn är det allt man ska betala elr har jag glömt nått ?

säkert massa andra avgifter också, du ska ju ringa och sådant med eller hur och surfa är f*n inte gratis nuför tiden
Skrivet

vad är det för ide att köpa iphone? asså en kamera på 2 migapixel eller? och den suger ju nästan. jag själv skulle sattsa på en nokia N82 eller N98/N95. + att iphone saknar massor som en annan mobil har.

Skrivet

Det stämmer inte. Det billigaste du kan få de för hos telia slutar nog på strax över 5000:-.

har funderat på att köpa en amerikans variant, eller helt skita i det :P

Skrivet

vad är det för ide att köpa iphone? asså en kamera på 2 migapixel eller? och den suger ju nästan. jag själv skulle sattsa på en nokia N82 eller N98/N95. + att iphone saknar massor som en annan mobil har.

man använder ju inte kameran på mobilen..

man använder ju inte kameran på mobilen..

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...