Hoppa till innehåll

Iphone Abonnemang

VAZE

Rekommendera inlägg

Jag har nu länge velat ha en iphone och nu så har ju det kommit till sverige. Men måste man ha telias abonnemang ? elr kan man inte bara köpa det utan nått abonnemang och använda ett annat kort som tele 2 och halebop och ladda mobilen från en kiosk ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JAg har läst att man kan typ betala 820:- i butik sen 69 kr/månad i 24 månader

vilket blir 2400:- det är rätt så billigt mn är det allt man ska betala elr har jag glömt nått ?

säkert massa andra avgifter också, du ska ju ringa och sådant med eller hur och surfa är f*n inte gratis nuför tiden
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JAg har läst att man kan typ betala 820:- i butik sen 69 kr/månad i 24 månader

vilket blir 2400:- det är rätt så billigt mn är det allt man ska betala elr har jag glömt nått ?

Det stämmer inte. Det billigaste du kan få de för hos telia slutar nog på strax över 5000:-.

har funderat på att köpa en amerikans variant, eller helt skita i det :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad är det för ide att köpa iphone? asså en kamera på 2 migapixel eller? och den suger ju nästan. jag själv skulle sattsa på en nokia N82 eller N98/N95. + att iphone saknar massor som en annan mobil har.

man använder ju inte kameran på mobilen..

vad är det för ide att köpa iphone? asså en kamera på 2 migapixel eller? och den suger ju nästan. jag själv skulle sattsa på en nokia N82 eller N98/N95. + att iphone saknar massor som en annan mobil har.

man använder ju inte kameran på mobilen..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...