Ceto Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Hej alla jag undrar bara om ett virus kan förstöra delar i datan Tack i förhand :D :) Mvh Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Om du menar delar som grafik,ljudkort och bla bla tror jag inte det. Men där emot så kan dom förstöra filer i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Nej, det har jag aldrig hört talas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Jag menar delar i datan som agregatorn fläkten o allt annat?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Aldrig hört att något sådant ska kunna hända.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 asså den kan typ skadda bara filer och ditt oprativ system asså det hände mej skärmen vart helt svart då när jag starta upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 har du bara återställningsskivor så behöver du inte vara orolig för att "förlora" din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Nej men jag har inte virus .. Jag undrar bara om det kan gå sönder för att en nät aggregator gick sönder en gång den bara small och kan det vara virus som har gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Det är lugnt, du kan gå in på Google, söka på virus, ladda ner viruset och ha det på datorn utan att något "viktigt" pajar. ;: ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Det är lugnt, du kan gå in på Google, söka på virus, ladda ner viruset och ha det på datorn utan att något "viktigt" pajar. ;: ;|Vissa filer är viktiga för starten av operativsystemet. :) Tänk om viruset tar bort hal.dll för han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Jag skojade ju bara, hehe ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.