DiRtY Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 tja, undrar om det finns nått sätt man kan sätta på datorn på utan att trycka på knappen på själva burken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Klart du kan, öppna bara upp den och modda relät med nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Klart du kan, öppna bara upp den och modda relät med nått.a men asså det e min och den fungerar men jag orkar inte gå från sängen och fram til tv:n och datorn och sätta på den varje gång, så därför undrar jag om man kan sätta på den på typ tangentbordet elelr nåt program typ som gör att man kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 (redigerat) 1. Ja det går, men endast om du moddar relät och, om du vill starta den ifrån tangentbordet, tangentbordet. 2. Program kan inte köras på PC:n när den är avstängd. 3. Typ det enda sättet är att modda den. Redigerat 2 Augusti 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Har du tur så stöder ditt BIOS det. Jag kan ställa in att den ska starta om man flyttar/ trycker på musen eller trycker på tangentbordet. Man bör inte använda musen till det. För det är lite störande om man kommer åt musen även att man inte sak starta datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Min laptop har inbyggd IR och man fick med fjärrkontroll som man kan sätta på den med, kanske om du köper en USB IR-port och en fjärr kontroll... men tror inte det kommer funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Har du tur så stöder ditt BIOS det. Jag kan ställa in att den ska starta om man flyttar/ trycker på musen eller trycker på tangentbordet. Man bör inte använda musen till det. För det är lite störande om man kommer åt musen även att man inte sak starta datorn... hur kollar man det da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Min gamla dator hade en fjärrkontroll som man iallafall kunde stänga av den med, har aldrig provat att starta den med hjälp av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Min gamla dator hade en fjärrkontroll som man iallafall kunde stänga av den med, har aldrig provat att starta den med hjälp av denstänga av den kan man ju göra med både musen och tangentbordet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Har du tur så stöder ditt BIOS det. Jag kan ställa in att den ska starta om man flyttar/ trycker på musen eller trycker på tangentbordet. Man bör inte använda musen till det. För det är lite störande om man kommer åt musen även att man inte sak starta datorn... hur kollar man det da? Gå in i BIOS, leta runt i undermenyerna efter något i stil med "Power on keyboard" eller "Wake on keyboard". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Har du tur så stöder ditt BIOS det. Jag kan ställa in att den ska starta om man flyttar/ trycker på musen eller trycker på tangentbordet. Man bör inte använda musen till det. För det är lite störande om man kommer åt musen även att man inte sak starta datorn... hur kollar man det da? Gå in i BIOS, leta runt i undermenyerna efter något i stil med "Power on keyboard" eller "Wake on keyboard". BIOS det e det man går in i innan man kommer te windowset, asså nästan precis när man har satt på datorn, när bakrunden e svart och bokstäverna e vita? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Har du tur så stöder ditt BIOS det. Jag kan ställa in att den ska starta om man flyttar/ trycker på musen eller trycker på tangentbordet. Man bör inte använda musen till det. För det är lite störande om man kommer åt musen även att man inte sak starta datorn... hur kollar man det da? Gå in i BIOS, leta runt i undermenyerna efter något i stil med "Power on keyboard" eller "Wake on keyboard". BIOS det e det man går in i innan man kommer te windowset, asså nästan precis när man har satt på datorn, när bakrunden e svart och bokstäverna e vita? Ja, precis och oftast trycker man på Delete för att komma in i BIOS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.