Hoppa till innehåll

Kan Man Sätta På Datorn


DiRtY
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Klart du kan, öppna bara upp den och modda relät med nått.

a men asså det e min och den fungerar men jag orkar inte gå från sängen och fram til tv:n och datorn och sätta på den varje gång, så därför undrar jag om man kan sätta på den på typ tangentbordet elelr nåt program typ som gör att man kan det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Ja det går, men endast om du moddar relät och, om du vill starta den ifrån tangentbordet, tangentbordet.

2. Program kan inte köras på PC:n när den är avstängd.

3. Typ det enda sättet är att modda den.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du tur så stöder ditt BIOS det. Jag kan ställa in att den ska starta om man flyttar/ trycker på musen eller trycker på tangentbordet.

Man bör inte använda musen till det. För det är lite störande om man kommer åt musen även att man inte sak starta datorn...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du tur så stöder ditt BIOS det. Jag kan ställa in att den ska starta om man flyttar/ trycker på musen eller trycker på tangentbordet.

Man bör inte använda musen till det. För det är lite störande om man kommer åt musen även att man inte sak starta datorn...

hur kollar man det da?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du tur så stöder ditt BIOS det. Jag kan ställa in att den ska starta om man flyttar/ trycker på musen eller trycker på tangentbordet.

Man bör inte använda musen till det. För det är lite störande om man kommer åt musen även att man inte sak starta datorn...

hur kollar man det da?

 

Gå in i BIOS, leta runt i undermenyerna efter något i stil med "Power on keyboard" eller "Wake on keyboard".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du tur så stöder ditt BIOS det. Jag kan ställa in att den ska starta om man flyttar/ trycker på musen eller trycker på tangentbordet.

Man bör inte använda musen till det. För det är lite störande om man kommer åt musen även att man inte sak starta datorn...

hur kollar man det da?

 

Gå in i BIOS, leta runt i undermenyerna efter något i stil med "Power on keyboard" eller "Wake on keyboard".

 

BIOS det e det man går in i innan man kommer te windowset, asså nästan precis när man har satt på datorn, när bakrunden e svart och bokstäverna e vita?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du tur så stöder ditt BIOS det. Jag kan ställa in att den ska starta om man flyttar/ trycker på musen eller trycker på tangentbordet.

Man bör inte använda musen till det. För det är lite störande om man kommer åt musen även att man inte sak starta datorn...

hur kollar man det da?

Gå in i BIOS, leta runt i undermenyerna efter något i stil med "Power on keyboard" eller "Wake on keyboard".

 

BIOS det e det man går in i innan man kommer te windowset, asså nästan precis när man har satt på datorn, när bakrunden e svart och bokstäverna e vita?

 

Ja, precis och oftast trycker man på Delete för att komma in i BIOS.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...