Ranjo Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Mina favorier är Adam Sandler, (Är huvudrollen i Happy Gilmore) Jackie Chan, (kommer inte på nån film han är med i) Bruce Willis (Är huvud rollen i Die Hard) Jag har fler men kommer inte på nån just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Will Smith D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 3 skjyssta skådisar ooch varför jag gillar dem: Harrison Ford: med i Star wars och Indiana Jones. har en skön stil, våghalsig men ändå lugn. Jackie Chan: Man kan ju inte låta bli att inte tycka om honom, nån vidare skådespelare är han väl inte men vilkla filmer det blir! och han bjuder på sig själv och har oftast en komisk, naiv men godhjärtad roll. Arnorld Schwartznegger: Han är så stel och dålig på engelska att det bara blir komiskt att se honom. han bjuder också på sig själv med jämna mellan rum som i "world around in 80 days". han är helt grym i terminator filmerna eftersom han inte behöver agera. :P en annan film med arnold som är värd att se är Conan, eftersom den är så dåligt gjord och arnold går in med liv och lust för det. notera hans engelska i den filmen. :P Arnold Schwatznegger är nog den sämsta skådespelaren som finns, ser inget komiskt med att han talar dålig svenska det ändå komiska är att hans kropps spel är sjukt overklig... han platsar dock som soundboard när man ska göra prank calls. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Arnold Schwatznegger är nog den sämsta skådespelaren som finns, ser inget komiskt med att han talar dålig svenska det ändå komiska är att hans kropps spel är sjukt overklig... han platsar dock som soundboard när man ska göra prank calls. -.-woot? :P Tbh, Arnold är och har alltid varit en av mina favorit skådespelare. Han är en av få som kan göra en "dålig film" sevärd pga sitt sätt att agera. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Arnold Schwatznegger är nog den sämsta skådespelaren som finns, ser inget komiskt med att han talar dålig svenska det ändå komiska är att hans kropps spel är sjukt overklig... han platsar dock som soundboard när man ska göra prank calls. -.-woot? :P Tbh, Arnold är och har alltid varit en av mina favorit skådespelare. Han är en av få som kan göra en "dålig film" sevärd pga sitt sätt att agera. :) Jag var trött -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Jack Nicholson, Steve Carell, Will Ferrell, Robin Williams, Robert DeNiro, Al Pacino, Tom Hanks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Kvinna-Emma Watson (Harry Potter). Man-Willard "Will" Christopher Smith Jr/Will Smith=I am Legend, I. Robot, Men in Black, Bad boys, Hancock och The Fresh Prince of Bel-Air <3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Finns så många, men här är väl mina favoriter: Tom Hanks Morgan Freeman Will Smith Michael J Fox Christopher Lloyd Robert DeNiro Jach Nicholson Harrison Ford Jack Black Nicolas Cage Ben Stiller Michael C. Hall Mel Gibson Tommy Lee Jones John Travolta Bruce Willis Gösta Ekman (Sickan) Björn Gustafson (Dynamitharry) Robin Williams Tom Cruise Anthony Hopkins George Clooney Samuel L. Jackson Eddie Murphy Hugh Grant Sean Connery Viggo Mortensen Julia Roberts Cameron Diaz Angelina Jolie Sandra Bullock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 så många utan jackie chan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 så många utan jackie chanHan är ju inte så rolig/bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Tom Hanks (Forrest Gump) Will Smith (Men In Black) Jack Nicholson (The Shining) Bruce Willis (Den Siste Scouten) Sylvester Stallone (Rocky) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Finns så många, men här är väl mina favoriter: Tom Hanks Morgan Freeman Will Smith Michael J Fox Christopher Lloyd Robert DeNiro Jach Nicholson Harrison Ford nice Jack Black Nicolas Cage Ben Stiller Michael C. Hall Mel Gibson Tommy Lee Jones nice John Travolta Bruce Willis Gösta Ekman (Sickan) Björn Gustafson (Dynamitharry) Robin Williams Tom Cruise Anthony Hopkins nice George Clooney Samuel L. Jackson Eddie Murphy Hugh Grant Sean Connery nice Viggo Mortensen Julia Roberts Cameron Diaz Angelina Jolie Sandra Bullock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.