Hoppa till innehåll

Frågor Xbox


mariowii

Rekommendera inlägg

Hej t'nkte köpa mig ett Xbox 360...men som sagt har ett par frågor... ( jag har haft alla nintendo/PS consoler...aldrig xbox...nu har jag wii o ps3)

 

Iaf Fable är ett spel jag tänkt köpa till om jag köper Xbox 360, men kan någon förklara lite hur de vad de handlar om...själv har jag set på youtube de finns många olika karaktärer vad jag sett.....får man göra egen klaraktär eller vad?

 

är spelet Online osv?

 

 

hur här Xbox 360 annars?

 

själv hört a de 3 dödens ringar ska va jävligt irriterande

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fable 2 - http://www.gamereactor.se/spel/4438/Fable+II/

Jag, Fable 2 är live. Du ska kunna bjuda in en kompis som hjälper dig i spelet och om du sparar din gubbe på ett minneskort kan du ta minneskortet och gå till din kompis som också har Fable 2 och han har sin gubbe på sin hårddisk. Så sätter du i ditt minneskort så kommer din gubbe också upp.

 

 

Kan du vara lite mer specifik med frågan "hur här Xbox 360 annars?"?

 

Du menar RROD (Red Ring Of Death), har inte tid att förklara nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man har en konsol som är tillverkad April eller senare detta året ska problemet vara fixat har jag för mig.

 

BTT: Xbox 360 är toppen bra online läge synd att det kostar dock och många roliga spel.

håller med, xbox 360 är den mest prisvärda konsollen på marknaden nu.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man har en konsol som är tillverkad April eller senare detta året ska problemet vara fixat har jag för mig.

 

BTT: Xbox 360 är toppen bra online läge synd att det kostar dock och många roliga spel.

Du har fel där om inte, källa? Du menar väl juni förra året? Falcon kom då och den skulle minska chansen att få RROD och inte garantera att man inte få det. :student: Men i denna månad kommer chipet "jasper" som kommer minska chansen något mer. (enligt dem kommer det minska mycket)

 

underwar: Det finns många namn som fanboys har kommit på. :rolleyes: RROD, RROF, RLOD osv.

Redigerat av kawa94
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Red Light Of Death heter det väll? RLOD, och vad jag vet så har de typ fixsat det nu va på de nya hdmi versionerna?

 

Red Light Of Death heter det väll? RLOD, och vad jag vet så har de typ fixsat det nu va på de nya hdmi versionerna?

RROD heter det, Red Ring Of Death. Har aldrig fått det, har haft mitt sen nån gång förra året.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...