MysticGohan Skrivet 25 December 2008 Rapport Skrivet 25 December 2008 brukar köra med toad, men ibland när pappa klagar över att peach är dålig så kör jag som peach och han som toad >_>
JonteFire2 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Spelar aldrig det mer! Men jag gillar Toad.. Om ni inte har märkt det så brukar Toad alltid ligga först om han är en COMPUTER. På mitt spel är det iallfall så.. Jag gillar Luigi också :lol:
Katthua Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Skrivet 15 Februari 2009 SKojar ni? Alla har typ y0shi. Det suger. Man ska vara Bowser. Han kör ju överdom andra som ett tåg. Men tvärtom med yoshi. Stör mig på när man åker så kanske man åker på något och står still nån sekund och så kommer nån större och Kaboom så börjar man snurra. Eller när man åker på någon som står stilla. Samma sak!
Katthua Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Skrivet 28 Mars 2009 Hatar att vara toad han e så liten så när någon kör på honom så börjar han snurra och i värsta fall ut över en kant. DK eller Y0$|-|I
Rekommendera inlägg