prophet Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 y0shi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Yoshi här med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Luigi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 brukar köra med toad, men ibland när pappa klagar över att peach är dålig så kör jag som peach och han som toad >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Spelar aldrig det mer! Men jag gillar Toad.. Om ni inte har märkt det så brukar Toad alltid ligga först om han är en COMPUTER. På mitt spel är det iallfall så.. Jag gillar Luigi också :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Spelar med Luigi och Yoshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katthua Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 SKojar ni? Alla har typ y0shi. Det suger. Man ska vara Bowser. Han kör ju överdom andra som ett tåg. Men tvärtom med yoshi. Stör mig på när man åker så kanske man åker på något och står still nån sekund och så kommer nån större och Kaboom så börjar man snurra. Eller när man åker på någon som står stilla. Samma sak! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Toad o sen bowser o Peach Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTiedtke Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Toad ;| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katthua Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Hatar att vara toad han e så liten så när någon kör på honom så börjar han snurra och i värsta fall ut över en kant. DK eller Y0$|-|I Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Yoshi lätt :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg