Raptomex Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Jag älskar denna låt; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Så ska det vara ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Så ska det vara ;) just det, har inte postat youtubefilmer på ett tag. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Tror det är nog Holy Diver och My Curse av Killswitch Engage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlexDelarge Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 (redigerat) kid rock - all summer long Redigerat 9 Augusti 2008 av AlexDelarge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Metallica - Low Man's Lyric Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Jag som gillar äldre rock älskar b.la. The Who och deras låt Won't Get Fooled Again, den är skön enligt mig. Hatar techno, men den där är rätt skön. Skön... Öhh jag menar skum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Techno Chicken ;) kommer inte ihåg om det var nån från fuska som skickade den på msn också gjorde jag en tråd eller om det var nån annan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 (redigerat) AC/DC - Thunderstruck (Bästa intro) Redigerat 12 Augusti 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Be Quick Or Be Dead - Iron Maiden :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Britt-Erik - Äta farfars bajs riktigt najsiga grooves :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.