KewZon Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Jag har spelat fuska ett bra tag och har väntat på guildwars kategori men det kommer aldrig så jag har bestämmt mig för att tipsa, PS. TA BORT HABBOHOTEL det spelet suckz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Skulle gärna också vilja ha en GW-kategori.^^ Men du kanske inte ska be fuska ta bort Habbo bara för att du tycker att det suger? :P (även ifall jag kan hålla med) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Eftersom det är många trådar om habbo så finns det ett habbo-forum, om det inte skulle funnits så skulle Pc-forumet vara fullt med habbo trådar, och jag har inte sätt så många GW trådar i pc-forumet och därför behövs inget GW forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Eftersom det är många trådar om habbo så finns det ett habbo-forum, om det inte skulle funnits så skulle Pc-forumet vara fullt med habbo trådar, och jag har inte sätt så många GW trådar i pc-forumet och därför behövs inget GW forumNä, men det är för att det är många som hackar ner på GW. Dom snackar om att det suger, och att WoW är mycket större osv.. Jag kan ibland känna: "Jag vill inte göra en tråd där 75% av alla inlägg är typ: Det suger!".Så för mig hade det vart rätt så trevligt med ett GW-forum. Man kan ju alltid prova i nån månad. Om det inte är tillräckligt aktivt så är det ju bara att ta bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KewZon Skrivet 4 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Eftersom det är många trådar om habbo så finns det ett habbo-forum, om det inte skulle funnits så skulle Pc-forumet vara fullt med habbo trådar, och jag har inte sätt så många GW trådar i pc-forumet och därför behövs inget GW forumNä, men det är för att det är många som hackar ner på GW. Dom snackar om att det suger, och att WoW är mycket större osv.. Jag kan ibland känna: "Jag vill inte göra en tråd där 75% av alla inlägg är typ: Det suger!".Så för mig hade det vart rätt så trevligt med ett GW-forum. Man kan ju alltid prova i nån månad. Om det inte är tillräckligt aktivt så är det ju bara att ta bort det. Håller med. det skulle locka mer folk med guildwars eftersom att det inte finns så många svenska forum med gw kategori,kanske inte ens finns en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Jag håller med er Raffed och DJKeZo. Jag tror verkligen att det skulle bli mycket fler trådar om guildwars om GW fick ett eget forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Ett Guild Wars forum lär inte komma. Finns knappt en tråd om det, så det hade nog blivit ett rätt dött forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Ett Guild Wars forum lär inte komma. Finns knappt en tråd om det, så det hade nog blivit ett rätt dött forum. läs allt ovanstående så vet du varför ingen tråd finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Ett Guild Wars forum lär inte komma. Finns knappt en tråd om det, så det hade nog blivit ett rätt dött forum. läs allt ovanstående så vet du varför ingen tråd finns... Bara för att det finns ett forum till ett speciellt spel innebär inte det att man släppa loss och skriva vad som helst om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 om ni vill ha ett eget gw forum så börja skriva en massa olika trådar och se hur aktivt det blir, blir det många som skriver i dessa kanske det blir ett gw forum till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ett Guild Wars forum lär inte komma. Finns knappt en tråd om det, så det hade nog blivit ett rätt dött forum. läs allt ovanstående så vet du varför ingen tråd finns... Bara för att det finns ett forum till ett speciellt spel innebär inte det att man släppa loss och skriva vad som helst om spelet. det har jag inte påstått. Det jag syftade på är att som Raffed skrev så går det inte att göra en enda GW tråd utan att någon jäkel ska komma och snacka om att WOW är mycket bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ni kan ju alltid göra ett Gruppforum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.