Ceto Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ja men jag tycker man ska gå in på cmd o göra det eller starta om :P " Tycker " det är det ända man kan göra ;) Föresten Snygg bild sylar :D skulle vara snyggare utan ciggen .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Man tackar. Tog inte bilden för att hon har en cigarett utan för att jag tycker att den är snygg som den är. Och vad jag tycker är att om Föräldrarna har satt dit föräldrakontroll så är den nog där av en anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 tack ska prova om 2 veckor när jag e hemm och ja föreldra kontrollen e där av en anledning :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Fattar inte varför du INTE ska ha den. Bara bättre än att du "råkar" gå in i en olämplig sida för dig. Vad är det du inte kan göra med den? Spel borde du kunna spela för det har ingenting med det att göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Fattar inte varför du INTE ska ha den. Bara bättre än att du "råkar" gå in i en olämplig sida för dig. Vad är det du inte kan göra med den? Spel borde du kunna spela för det har ingenting med det att göra.. Vissa spel kan jag inte spela och måste godkännas :( jag kan ha max begränsad tid vid datorn och olämlga sidor kan tillexempel varra www.google.com?? som det tydligen är enligt vista föreldrakontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Ja men annars är det bara gå in På Google.se :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 (redigerat) Funkar det inte med proxy? ex: http://slope.ws Redigerat 21 Augusti 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Funkar det inte med proxy? ex: http://slope.ws Den sidan ska jag typ använda, fungerar det att använda den när man är i skolan också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Ja. slope fungerar väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 27 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Ja. slope fungerar väldigt bra. Okej ska testa TACK!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.