Cleaned Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Hej. När jag ska scrolla neråt så hackar sidan. Det händer bara på Fuska.se. Använder Firefox 3, någon som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Hm, jag använder Firefox 3 och för mig funkar det finfint. Din scroll kanske fastnar eller så kanske det ligger damm som gör att scrollen inte funkar perfekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 5 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Nä, inget med scrollen. Funkar ju fintfint på alla andra sidor :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Testa uppdatera dina drivrutiner för grafikkortet. Testa även att tömma cookies samt temporära filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Testa uppdatera dina drivrutiner för grafikkortet. Testa även att tömma cookies samt temporära filer. jag har samma problem... jag har tömt mina temporära filer, cookies, allt skit och det händer samma sak, bara på fuska.se. Jag använder firefox 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Prova med IE så kanske det går bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Prova med IE så kanske det går bättre med IE funkar allt fint... men med Firefox 3 så är det bara problem, jag vill inte använda IE... Prova med IE så kanske det går bättremed IE funkar allt fint... men med Firefox 3 så är det bara problem, jag vill inte använda IE... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Hej. När jag ska scrolla neråt så hackar sidan. Det händer bara på Fuska.se. Använder Firefox 3, någon som vet varför? Jag använder också Firefox 3. Du kanske har något plugin som slöar ner sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Hej. När jag ska scrolla neråt så hackar sidan. Det händer bara på Fuska.se. Använder Firefox 3, någon som vet varför? Det kan inte vara så att du råkat hålla inne CTRL och scrollat neråt? Isåfall är det bara att hålla inne CTRL igen och scrolla uppåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Det förminskar och förstorar fönstret man har uppe. Har samma problem scrollen laggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Snälla någon fixa till problemet pallar inte med IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Felet ligger hos dig och är inget vi kan fixa till tyvärr. Installera om FF och testa igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.