Lynott Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Göra 'magiska drycker' dvs. att ta alla kryddor i skåpet samt lite röd färg man kan ha i vatten och vatten i ett glas så det blir en mörk röd färg med massa gröna saker i, trodde att jag blev frisk då, :P Men roligt hade jag nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jag älskade att vara ute och leka när jag var 5-7 år gammal. Men efter åren så drogs jag till datorn =P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 2-6, leka i sandlådan. Men när jag var runt 3-4 år så minns jag att jag hade något skitroligt piratskepp. Dock inte nu längre ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Göra 'magiska drycker' dvs. att ta alla kryddor i skåpet samt lite röd färg man kan ha i vatten och vatten i ett glas så det blir en mörk röd färg med massa gröna saker i, trodde att jag blev frisk då, :P Men roligt hade jag nogHaha det gjorde jag med en gång! tog lite av varje krydda och lite cola och lite mjölk etc. det luktade skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Mulle meck har alla glömt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 mulle meck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 när jag var liten så var jag ute jämt, förutom när jag åt eller så då. eller ja på kvällen också xD. någon gång blandade man ju så det blev nån dricka som "man tyckte så mycket om" fast den var skitäcklig xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Mulle meck har alla glömt.. Lennart Jähkel ^^. "Nämen kolla, vilket bygge!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoonFejsQ Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Mitt Hagelgevär :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 (redigerat) När du var 2-3 gammal satt du i barnavagn ffs, dessutom så är du väl ungefär 6 nu eller? ;) Antar att du går efter egen erfarenhet där. Alltså var du en väldigt "seguppfostrad" liten bäbis om du fortfarande satt i barnvagn vid sådan ålder. Men då har man ju förståss en förklaring till varför du beter dig som du gör nu... Redigerat 15 Augusti 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Klart man satt i barnvagn när man var 2-3 år gammal, det är många som inte har lärt sig gå i den åldern. Och hur beter jag mig, Herr 13 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Klart man satt i barnvagn när man var 2-3 år gammal, det är många som inte har lärt sig gå i den åldern. Och hur beter jag mig, Herr 13 år? Uhm, okej? Tror att du har glömt att det finns barn som inte är otroligt långsama i utvecklingen. Då det gäller ditt beteende så vill jag helst inte kommentera det. Aja, det börjar bli lite väl mycket OT det här. Så jag föreslår att vi lägger ned denna otroligt innehållsrika diskutionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.