Hoppa till innehåll

Vad Var Det Roligaste Ni Hade När Ni Var Små?


JePPe9

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Göra 'magiska drycker' dvs. att ta alla kryddor i skåpet samt lite röd färg man kan ha i vatten och vatten i ett glas så det blir en mörk röd färg med massa gröna saker i, trodde att jag blev frisk då, :P Men roligt hade jag nog

Haha det gjorde jag med en gång! tog lite av varje krydda och lite cola och lite mjölk etc. det luktade skit
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

när jag var liten så var jag ute jämt, förutom när jag åt eller så då. eller ja på kvällen också xD. någon gång blandade man ju så det blev nån dricka som "man tyckte så mycket om" fast den var skitäcklig xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När du var 2-3 gammal satt du i barnavagn ffs, dessutom så är du väl ungefär 6 nu eller? ;)

Antar att du går efter egen erfarenhet där. Alltså var du en väldigt "seguppfostrad" liten bäbis om du fortfarande satt i barnvagn vid sådan ålder.

Men då har man ju förståss en förklaring till varför du beter dig som du gör nu...

Redigerat av Firecracker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart man satt i barnvagn när man var 2-3 år gammal, det är många som inte har lärt sig gå i den åldern.

 

Och hur beter jag mig, Herr 13 år?

Uhm, okej? Tror att du har glömt att det finns barn som inte är otroligt långsama i utvecklingen.

Då det gäller ditt beteende så vill jag helst inte kommentera det.

Aja, det börjar bli lite väl mycket OT det här. Så jag föreslår att vi lägger ned denna otroligt innehållsrika diskutionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...