Hoppa till innehåll

Exterminate White People


Tewhaten
 Dela

Rekommendera inlägg

visst, ta du din stam och ditt spjut så släpper vi atombomber över hela ditt j*vla land. f*n vad förbannad man blir på honom, det är sånna som han som skapar nazism och rasism mot svarta. utan de vita människorna hade han inte haft en mic att prata i, ingen j*vla sal att sitta i och han hade inte kunnat komunicare på engelska, vilken j*vla hycklare!

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns idioter överallt i världen. En idiot mer eller mindre tror jag inte skadar så mycket. Dock kan jag tycka att det är synd att han tänker så, men med tanke på hur jävliga vi vita har vart en gång i tiden(och är fortfarande, i vissa fall) så kan man ju förstå. Men det betyder inte att vita ska dödas bara för att dom är vita.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns idioter överallt i världen. En idiot mer eller mindre tror jag inte skadar så mycket. Dock kan jag tycka att det är synd att han tänker så, men med tanke på hur jävliga vi vita har vart en gång i tiden(och är fortfarande, i vissa fall) så kan man ju förstå. Men det betyder inte att vita ska dödas bara för att dom är vita.

adolf hitler?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Denna videon är hur löjlig somhelst.

 

Ni kanske har sett den förut men iaf. Denna killen är AS galen , Jag blev as sur när jag såg denna videon.

 

 

ENJOY!

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=0vYML_F1Nb0

Härligt, nya KKK ledaren "-_-.

Man blev lite små arg över detta, undra hur nazister, rasister reagerar på detta.

Detta lät ju bara töntigt, utrota alla vita människor, skulle det vara tacken för att vi släpper in tusentals varje år? Vi ger dom ett bättre liv och detta är tacken?

Adolf försvann, och han tar över..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Denna videon är hur löjlig somhelst.

 

Ni kanske har sett den förut men iaf. Denna killen är AS galen , Jag blev as sur när jag såg denna videon.

 

 

ENJOY!

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=0vYML_F1Nb0

Härligt, nya KKK ledaren "-_-.

Man blev lite små arg över detta, undra hur nazister, rasister reagerar på detta.

Detta lät ju bara töntigt, utrota alla vita människor, skulle det vara tacken för att vi släpper in tusentals varje år? Vi ger dom ett bättre liv och detta är tacken?

Adolf försvann, och han tar över..

 

Varför skulle vi inte släppa in "dom"?

 

OnT@ Den där snubben är ju helt vilseledd och hjärntvättad.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Word, vi räddar dom, vi tar hand om dem, dem får bo hos oss när deras egna j*vla land suger, ja utrota oss, ta över världen. Skulle gärna vilja se hur det skulle se ut!

 

 

 

Inte för att vara sjukt konstig men det är sjukt många vita som leder land, vad ska dom göra när vi sitter på alla vapnen?

 

Vad är det för fel med peace and love mellan alla raser? Idioter som tycker hudfärgen är ett problem...

Redigerat av Amo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Word, vi räddar dom, vi tar hand om dem, dem får bo hos oss när deras egna j*vla land suger, ja utrota oss, ta över världen. Skulle gärna vilja se hur det skulle se ut!

 

 

 

Inte för att vara sjukt konstig men det är sjukt många vita som leder land, vad ska dom göra när vi sitter på alla vapnen?

 

Vad är det för fel med peace and love mellan alla raser? Idioter som tycker hudfärgen är ett problem...

Ja men så är det idag.

En vit person kanske anser att "vita" är bra människor och mörkhyade är sämre, bara för att han är vit.

Man ska acceptera alla olika slags människor, men man är inte en bättre människa genom att säga att rasister och nazister är dumma i huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

roflcake, har funnits tusentals vita människor som har velat utrota svarta, det är inte hela världen för att en svart människa vill utrota vita.

 

galenskap. det är bara färg på huden, wtf asså.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta visar ju att ni folket som skriver att detta är galenskap håller då med KKK.

Som wAcko sa.. hundratusentals personer har gått och dödat svarta och bränt hus och sånt.

Plötsligt när en svart snubbe vill utrota vita personer så blir det kallabalik..

Ligger ju lite rasist i var av en i detta forum.

Han gjorde fel, det kan jag erkänna.. Men om han gjorde fel? Vad gör dom vita rasisterna då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...