WASD Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 (redigerat) Varje gång jag öppnar en Ketchup-flaska som stått upp-o-ner för att det är lite kvar i den, så sprutar det alltid ut massa ketchup och det kan bli kletigt... Hur öppnar man en ketchup-flaska med lite ketchup kvar som stått upp-o-ner utan att den sprutar massa? Jag använder Heinz... Redigerat 6 Augusti 2008 av WASD 1 Citera
MonkeyPants Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 vänder den rätt håll och öppnar den Citera
WASD Skrivet 6 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 vänder den rätt håll och öppnar denmen det sprutar ut ändå! det är nåt slags tryck som bildats i flaskan och eftersom all ketchup ligger vid korken så sprutar det ut när man öppnar den hur man än håller den.. Citera
Gäst wAcko Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 Köp den sprutfria heinzflaskan. Citera
WASD Skrivet 6 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 Köp den sprutfria heinzflaskan.hmm aldrig tänkt på det men dom är ju dyrare :P vill veta hur man får en vanlig flaska att inte spruta Citera
Gäst wAcko Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 Kostar inte mycket mer, och jag tror dina föräldrar betalar ketchupen :P Citera
Dave37 Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 Varje gång jag öppnar en Ketchup-flaska som stått upp-o-ner för att det är lite kvar i den, så sprutar det alltid ut massa ketchup och det kan bli kletigt... Hur öppnar man en ketchup-flaska med lite ketchup kvar som stått upp-o-ner utan att den sprutar massa? Jag använder Heinz... sätt fast ett sugrör i öppningen som når till hälten av flaskan, då kommer det in luft. det är det ända jag kan komma på. Citera
Raptomex Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 Varje gång jag öppnar en Ketchup-flaska som stått upp-o-ner för att det är lite kvar i den, så sprutar det alltid ut massa ketchup och det kan bli kletigt... Hur öppnar man en ketchup-flaska med lite ketchup kvar som stått upp-o-ner utan att den sprutar massa? Jag använder Heinz... Håll "hålet" ovanför maten da ;). Citera
WASD Skrivet 6 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 Varje gång jag öppnar en Ketchup-flaska som stått upp-o-ner för att det är lite kvar i den, så sprutar det alltid ut massa ketchup och det kan bli kletigt... Hur öppnar man en ketchup-flaska med lite ketchup kvar som stått upp-o-ner utan att den sprutar massa? Jag använder Heinz... Håll "hålet" ovanför maten da ;). jo men det sprutar sååå snabbt så att det hinner komma i korken och oftast på händerna :( dave37 förstår inte vad du menar med ett sugrör om flaskan ska stå upponer Citera
DiRtY Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 Ok jag får väll rycka in för att detta ska funka, jo byt till felix! och ta den dära flaskan som ska stå uppochner för den har nått i korken som gör att det inte sprutar förän man trycker på flaskan. Citera
Bplay Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 Haha vilket ilandsproblem! Låt bli att låta flaskan stå med halsen neråt då! :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.