WASD Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 (redigerat) Varje gång jag öppnar en Ketchup-flaska som stått upp-o-ner för att det är lite kvar i den, så sprutar det alltid ut massa ketchup och det kan bli kletigt... Hur öppnar man en ketchup-flaska med lite ketchup kvar som stått upp-o-ner utan att den sprutar massa? Jag använder Heinz... Redigerat 6 Augusti 2008 av WASD 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 skär upp den ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 vänder den rätt håll och öppnar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 vänder den rätt håll och öppnar denmen det sprutar ut ändå! det är nåt slags tryck som bildats i flaskan och eftersom all ketchup ligger vid korken så sprutar det ut när man öppnar den hur man än håller den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Köp den sprutfria heinzflaskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Köp den sprutfria heinzflaskan.hmm aldrig tänkt på det men dom är ju dyrare :P vill veta hur man får en vanlig flaska att inte spruta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Kostar inte mycket mer, och jag tror dina föräldrar betalar ketchupen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Varje gång jag öppnar en Ketchup-flaska som stått upp-o-ner för att det är lite kvar i den, så sprutar det alltid ut massa ketchup och det kan bli kletigt... Hur öppnar man en ketchup-flaska med lite ketchup kvar som stått upp-o-ner utan att den sprutar massa? Jag använder Heinz... sätt fast ett sugrör i öppningen som når till hälten av flaskan, då kommer det in luft. det är det ända jag kan komma på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Varje gång jag öppnar en Ketchup-flaska som stått upp-o-ner för att det är lite kvar i den, så sprutar det alltid ut massa ketchup och det kan bli kletigt... Hur öppnar man en ketchup-flaska med lite ketchup kvar som stått upp-o-ner utan att den sprutar massa? Jag använder Heinz... Håll "hålet" ovanför maten da ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Varje gång jag öppnar en Ketchup-flaska som stått upp-o-ner för att det är lite kvar i den, så sprutar det alltid ut massa ketchup och det kan bli kletigt... Hur öppnar man en ketchup-flaska med lite ketchup kvar som stått upp-o-ner utan att den sprutar massa? Jag använder Heinz... Håll "hålet" ovanför maten da ;). jo men det sprutar sååå snabbt så att det hinner komma i korken och oftast på händerna :( dave37 förstår inte vad du menar med ett sugrör om flaskan ska stå upponer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Ok jag får väll rycka in för att detta ska funka, jo byt till felix! och ta den dära flaskan som ska stå uppochner för den har nått i korken som gör att det inte sprutar förän man trycker på flaskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Haha vilket ilandsproblem! Låt bli att låta flaskan stå med halsen neråt då! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.