Easton Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 1. Skaka flaska, så all ketchup åker ner mot korken. 2. Öppna flaskan, över maten. 3. Tryck på flaskan, utan att det kletar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Haha vilket ilandsproblem! Låt bli att låta flaskan stå med halsen neråt då! :P men då tar det så lång tid att få ut den när man öppnar den :( 1. Skaka flaska, så all ketchup åker ner mot korken.2. Öppna flaskan, över maten. 3. Tryck på flaskan, utan att det kletar sig. tror jag provat det men det var ändå lite kvar vid korken, men ska prova igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Slå på den tills den blöder ketchup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 ÖVA! Övning ger färdighet. Du får helt enkelt prova dig fram och så kan du sedan skriva en guide i hur man ska ta sig till :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Du är helt enkelt för dålig för att äta ketchup, sluta med det.. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Öh, ta någon pappers bit precis framför hålet innan du stänger. När du öppnar kommer nog pappersbiten hålla emot trycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Du är helt enkelt för dålig för att äta ketchup, sluta med det.. :lol: Haha instämmer! Det verkar kräva vissa skills för att få använda ketchup till maten! Min 3-åriga granne fixar det iaf utan problem. Åt mackaroner och han tog ketchup på idag utan problem. And believe it or not, den hade stått med flaskhalsen ner :o Men det sprutade inte! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Han använde ju det äckliga felix ketchup isåfall. Heinz e godare det e mer smak o den e lite starkare, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Just nu har jag en Euroshopper Kethup :lol: men jag kanske kan ett sätt att få den vanliga heinz flaskan att inte spruta, ska prova det nästa gång. Jag har haft detta problemet hur länge som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Han använde ju det äckliga felix ketchup isåfall. Heinz e godare det e mer smak o den e lite starkare, typ. Det är möjligt! han heter visserligen Felix :P så det passar kanske bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Håller med faktiskt att Heinz smakar lite godare, men det är inte mycket skillnad imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jag har inet direkt funderat över saken för vi brukar ha båda (inte samtiditg). Bara äter av det och så är jag nöjd! Förreste så kom jag på till dig som har problem med heinz att den sprutar. Ställ den inte upp-och-ner för även om du måste "vänta" på att det i botten ska rinna fram så gör den det väldigt lätt i heinz flaskor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.