Dave37 Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Vi har Heinz ketchup nu av någon anledning och när jag skulle använda den så blev det övertryck. Har gjort som du sa ska bli spännande att se hur väl det fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Eller så öppnar man den satans flaskan med sned lutning. -> / fast inte så mycket mer åt det vertikala hållet. Mer åt en horisontell lutning. Det är PEEEEEEEEEEERFEKT. #DEEEEEEEEEEEENCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Eller så öppnar man den satans flaskan med sned lutning. -> / fast inte så mycket mer åt det vertikala hållet. Mer åt en horisontell lutning. Det är PEEEEEEEEEEERFEKT. #DEEEEEEEEEEEENCHJag tycker det är svårt. Man vet aldrig när man lutat tillräckligt och riskerar att öppna för tidigt. Efter man lutat flaskan och öppnat korken måste man dessutom få all ketchup till korken igen. Då kan man lika gärna skaka ner all ketchup i botten innan man öppnar korken. Att skapa undertryck har aldrig svikit mig sen jag upptäckte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Min sneöppnare funkar alltid också, pålitlig som satan! #DEEEEEENCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Oktober 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2013 Jag bumpar tråden med ett tips om hur man får all ketchup till toppen av flaskan. Håll armen rakt och rotera den snabbt med ketchupflaskans topp pekande utåt. Nästan som om man skulle slå med en golfklubba med en hand. Nästan all ketchup hamnar i toppen av bara en häftig rörelse. Detta är mycket effektivare än att hålla den uppochner och skaka. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 31 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2013 stort tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2013 Jag bumpar tråden med ett tips om hur man får all ketchup till toppen av flaskan. Håll armen rakt och rotera den snabbt med ketchupflaskans topp pekande utåt. Nästan som om man skulle slå med en golfklubba med en hand. Nästan all ketchup hamnar i toppen av bara en häftig rörelse. Detta är mycket effektivare än att hålla den uppochner och skaka.jag gjorde som du sa, men allt kom i botten istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Oktober 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2013 jag gjorde som du sa, men allt kom i botten istället...Håll flaskan åt andra hållet. Med stängd kork. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 November 2013 Rapport Dela Skrivet 1 November 2013 Håll flaskan åt andra hållet. Med stängd kork.Nope, funkade inte det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 November 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2013 Nope, funkade inte det heller. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 November 2013 Rapport Dela Skrivet 2 November 2013 (redigerat) ketchup.pngMina armar är inte så långa.Hur gör jag då? Redigerat 2 November 2013 av Proccito 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 November 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2013 Ju längre armar desto bättre. Det funkar oavsett. Se http://sv.wikipedia.org/wiki/Centripetalkraft Samma effekt som om du snurrar på en sån grej på en lekplats, du dras utåt. Ketchupen dras mot korken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.