Mosa1nagant Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Nu har jag hamnat i en dilemma, jag har en ny dator hos min farsa, den har Windows Vista. Jag har hört att vista "trögar" ner datorn, så jag undrar; Är det en bra ide att installera XP? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 (redigerat) Så länge Vista funkar är det väl onödigt att installera om, tycker jag. Redigerat 7 Augusti 2008 av ThaNooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Xp så klart jag hadde vista först men det krasha:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Vad är det för dator? Hur Bra är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 om ska mest ska spela ska du såklart ha xp, men om du ska arbeta och liknande ska du ha vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Om du ska spela eller ha en snabb dator använd XP... Om du ska sitta och glo på Win+Tab effekten (Aero) ska du köpa Vista... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duo Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Jag har vista för tillfället och jag tycker det funkar bättre än XP, förutom att Vista tar mycket ram men det har jag gott om så det är inget direkt problem. Xp blir enligt mig sämre med tiden, det känns dåligt gjort jag vet dock inte än om Vista är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 (redigerat) Jag har vista för tillfället och jag tycker det funkar bättre än XP, förutom att Vista tar mycket ram men det har jag gott om så det är inget direkt problem. Xp blir enligt mig sämre med tiden, det känns dåligt gjort jag vet dock inte än om Vista är bättre. Jag tror inte du menar ram eller? Eller skit samma... Redigerat 7 Augusti 2008 av ThaNooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 (redigerat) Jo, jag menar ram. Vid skrivbordet tar vista nästan dubbelt så mycket ram som XP, iallafall för mig. Redigerat 7 Augusti 2008 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Hade vista förra året i augusti, då fungerade det skit, men idag flyter det på som f*n, funkar jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Vista. Fler och fler företag/program osv. kommer bara stödja Vista om några år. Microsoft kommer även rikta sig mest mot Vista kunderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.