Cleaned Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Haha nej, grafiken på cs ungefär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColtColaN Skrivet 15 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 (redigerat) Nej men du kan testa gå in på options, sen advanced sen tar du på right hand, ewdin vilken storlek på siktet har du då? Nu har jag ändrat satt jag har medium sikte och min färg på siktet ändrar varje gång jag trycker på ''fire'' :) de e najjs, då slipper jag undra vilken färg jag ska ha :P annars hade jag rosa, svart och vinröd :P....och vit Redigerat 15 Augusti 2008 av ColtColaN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Small ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Har inget sikte och har vapnet i min tredje hand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Svart sikte, Kniven i vänstra, vapnet i högra.Hur får du siktet svart som skulle vara grymt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Gå in på länken som någon länkade förut, har för mig att det var en annan tråd. Där står vad du ska skriva i console. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Du måste ha OpenGL för att ha vapnet i höger... Vad är det? Är det Wallhack typ? Hahhah ;: Röd, small, höger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Grön, small, höger Jag undra varför vissa folk vill ha typ auto-size och sånt. Jag menar, det blir ju bara svårare att sikta då, eller? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Small, Höger, Rött. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 small höger, blått.. HAr fått högerhanden att funka. Jag tog: Options > Video > Render (Eller nått) > OpenGl > Apply. Sen funkade både wallhack och högerhanden... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 (redigerat) Right hand,large blått sikte. Redigerat 4 September 2008 av Mixx0r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Hallå e det ingen som kör med vänster hand, ska jag känna mig ensam nu :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg