desertpures Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 (redigerat) jag kommer ha 99 defence om nåra veckor och skulle vilja att nåra av fuska's member kommer dit:D partyn kommer ske i member värld,ta med dig vänner etc om du vill:). 96/99 defence atm men får 300+k xp/day så jag kommer ha det om ungefär 2-3 veckor! kommer uppdatera för varje defence lvl jag får:) Redigerat 13 Augusti 2008 av desertpures Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 ja kommer gärna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 ja kommer gärna :)är du member? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Får se om jag kommer, beror på hur tråkigt jag har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 ja kommer gärna :)är du member? aa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Måste det vara member värld jag tror inte att jag får bli jo kanske om 2 - 3 veckor .. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 jag kommer ha 99 defence om nåra veckor och skulle vilja att nåra av fuska's member kommer dit:D partyn kommer ske i member värld,ta med dig vänner etc om du vill:). 94/99 defence atm men får 300+k xp/day så jag kommer ha det om ungefär 2-3 veckor! kommer uppdatera för varje defence lvl jag får:) Jag kanske kommer, då får ni se min ultimata gubbe ;). Hm, men vart ska du ha den? I ditt hus eller? Isåfall vad heter du ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 jag kommer ha 99 defence om nåra veckor och skulle vilja att nåra av fuska's member kommer dit:D partyn kommer ske i member värld,ta med dig vänner etc om du vill:). 94/99 defence atm men får 300+k xp/day så jag kommer ha det om ungefär 2-3 veckor! kommer uppdatera för varje defence lvl jag får:) Jag kanske kommer, då får ni se min ultimata gubbe ;). Hm, men vart ska du ha den? I ditt hus eller? Isåfall vad heter du ? Då komemr ja:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 1:vi ska ha på random ställe palla hus:P 2:jag heter mmsythe kom in i min clan chat är nästan där alltid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Man ska ha de i hus om man ahr ett fint hus... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 jag kommer ha 99 defence om nåra veckor och skulle vilja att nåra av fuska's member kommer dit:D partyn kommer ske i member värld,ta med dig vänner etc om du vill:). 94/99 defence atm men får 300+k xp/day så jag kommer ha det om ungefär 2-3 veckor! kommer uppdatera för varje defence lvl jag får:) Jag kanske kommer, då får ni se min ultimata gubbe ;). Hm, men vart ska du ha den? I ditt hus eller? Isåfall vad heter du ? Jaså har du dratt hela lvl 15 nu, skip the bullshit du e f*n inte 136 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 (redigerat) jag kommer ha 99 defence om nåra veckor och skulle vilja att nåra av fuska's member kommer dit:D partyn kommer ske i member värld,ta med dig vänner etc om du vill:). 94/99 defence atm men får 300+k xp/day så jag kommer ha det om ungefär 2-3 veckor! kommer uppdatera för varje defence lvl jag får:) Jag kanske kommer, då får ni se min ultimata gubbe ;). Hm, men vart ska du ha den? I ditt hus eller? Isåfall vad heter du ? Jaså har du dratt hela lvl 15 nu, skip the bullshit du e f*n inte 136 Varför tror alla att man ljuger?Det är bara ett online spel, inget annat. Och förresten så är det enkelt att nå max lvl. Man behöver bara maxa alla skills som påverkar ens combat. Redigerat 9 Augusti 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg