Gäst Logfan Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Dödsviktig FRÅGA!!! Hur många skedar oboy tar ni? :D Själv tar jag 6 - 8 skedar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Har inte druckit oboy på flera år men jag tror 1-2 stora skedar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 *Host*Rankhunter*Host* Typ 1-2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 NEj inte RANKHUNTER måste bara veta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 1-2 stora skedar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Han verkar överkonsumera oboy! Hur länge kan en förpackning räcka? En vecka ens? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Dricker inte oboih...men om jag gjorde det...4...Feta...skålar...med...Pulver...Näh då men 1-2 kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Två skedar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Om det är choklad så måste det smaka choklad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 8 Skedar? Det är lika bra att bara dricka socker? tar själv 2-3 medel stora skedar NÄR jag dricker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 dricker inte oboy/choklad. Det är te som gäller! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Onödig tråd - låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg