knadi Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 (redigerat) det kanske inte ens kommer på pc men vill veta när det kommer ut svara fort ska köpa det om det kommer ut snart elr kanske jag ska köpa COD 4 om det kommer ut snart har sparat ihop :P och villken ålders gräns är det på spelet? Redigerat 8 Augusti 2008 av knadi Citera
Ceto Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Mycket kvar ju kommer det på pc? " Jag spelar ej bara undrar. " Citera
Ceto Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Ok men det är liknande alla Call of duty eller? Citera
knadi Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 det kanske inte ens kommer på pc men vill veta när det kommer ut svara fort ska köpa det om det kommer ut snart elr kanske jag ska köpa COD 4 om det kommer ut snart har sparat ihop :Poch vilken ålders grens är det? Citera
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Ok men det är liknande alla Call of duty eller?Ja @Knadi - antagligen samma åldergräns som i de andra CoD spelen. Citera
ThaNooB Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Det utspelar sig vid Andra världskriget. Citera
Fality Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Skrivet 19 Oktober 2008 (redigerat) Ok men det är liknande alla Call of duty eller? Tänk dej COD2 med COD4 grafik. Redigerat 19 Oktober 2008 av Fality Citera
Firecracker Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Skrivet 20 Oktober 2008 11 November, 2008 Jag läste då att det skulle komma ut 14 november. Men det står antagligen olika på olika ställen.... Men det verkar då bli ett skapligt spel i alla fall :) Citera
linsluse Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Skrivet 20 Oktober 2008 det kanske inte ens kommer på pc men vill veta när det kommer ut svara fort ska köpa det om det kommer ut snart elr kanske jag ska köpa COD 4 om det kommer ut snart har sparat ihop :Poch vilken ålders grens är det? 16 kanske? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.