knadi Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 (redigerat) det kanske inte ens kommer på pc men vill veta när det kommer ut svara fort ska köpa det om det kommer ut snart elr kanske jag ska köpa COD 4 om det kommer ut snart har sparat ihop :P och villken ålders gräns är det på spelet? Redigerat 8 Augusti 2008 av knadi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 11 November, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Mycket kvar ju kommer det på pc? " Jag spelar ej bara undrar. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Det kommer till PC, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ok men det är liknande alla Call of duty eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knadi Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 det kanske inte ens kommer på pc men vill veta när det kommer ut svara fort ska köpa det om det kommer ut snart elr kanske jag ska köpa COD 4 om det kommer ut snart har sparat ihop :Poch vilken ålders grens är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ok men det är liknande alla Call of duty eller?Ja @Knadi - antagligen samma åldergräns som i de andra CoD spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Det utspelar sig vid Andra världskriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hobb3 Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 14 november Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 (redigerat) Ok men det är liknande alla Call of duty eller? Tänk dej COD2 med COD4 grafik. Redigerat 19 Oktober 2008 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 11 November, 2008 Jag läste då att det skulle komma ut 14 november. Men det står antagligen olika på olika ställen.... Men det verkar då bli ett skapligt spel i alla fall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linsluse Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 det kanske inte ens kommer på pc men vill veta när det kommer ut svara fort ska köpa det om det kommer ut snart elr kanske jag ska köpa COD 4 om det kommer ut snart har sparat ihop :Poch vilken ålders grens är det? 16 kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.