JonteFire2 Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Jag har tappat bort min CD-kod som står på manualen.. Hur gör jag för att ta reda på den igen? Om ni säger att jag ska kontakta EA så säg hur för jag fattar inte hur man gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Gå och köp ett nytt, det kostar inte precis så mycket idag. Men om du hör av dig till EA, så jag tror att du måste ta med din skiva & fodral så att dom ser att det inte är ett kopierat spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Gå och köp ett nytt, det kostar inte precis så mycket idag. Men om du hör av dig till EA, så jag tror att du måste ta med din skiva & fodral så att dom ser att det inte är ett kopierat spel. Så man ska gå till EA? är det en affär? vart ligger det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Står inte koden på manualen/fodralet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweoggy Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Står inte koden på manualen/fodralet? Han skrev det :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 prova att gå in på EA's hemsida och klicka vidare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 prova att gå in på EA's hemsida och klicka vidarePrecis, finns instruktioner hur man gör där. Men brukar vara att man får skicka in skivan till de och så skickar de tillbaka den med en cd-nyckel. Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg