Firecracker Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Sigh, vill du ha en bra cyckel får du lätt punga ut med 10k eller mer. Annars får det duga med en 3000 kronors cyckel. Om du är så onöjd med den kan du ju köpa nya delar till den? 10K är liteonödigt mycket. Han kräver knappast hydraliska skivbromsar och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 För 3 månader sen köpte jag en ''dirt'' cykel men är inte alls nöjd med den den har inte skiv bromsar och ramen är för hög. Jag vill ha en ny men jag har pratat med min mamma och hon säger att jag inte får köpa en ny. hur ska jag göra? Sälj din nuvarande och köp en ny, förslagsvis en scott. Du kan få en bra sådan för ~5000. Cyklar för över 2000 är slöseri för f*n.Cyklar för under 2000 är slöseri, det är bara skit som går sönder lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 (redigerat) Cyklar för över 2000 är slöseri för f*n.Cyklar för under 2000 är slöseri, det är bara skit som går sönder lätt. Bra sagt :P Redigerat 10 Augusti 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Cyklar för över 2000 är slöseri för f*n.Cyklar för under 2000 är slöseri, det är bara skit som går sönder lätt. Köpte min cykel begagnad för 500, och den är fortfarande hel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Cyklar för över 2000 är slöseri för f*n. Cyklar för under 2000 är slöseri, det är bara skit som går sönder lätt. Köpte min cykel begagnad för 500, och den är fortfarande hel. bara en fråga. Hur cyklar du med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Cyklar för över 2000 är slöseri för f*n. Cyklar för under 2000 är slöseri, det är bara skit som går sönder lätt. Köpte min cykel begagnad för 500, och den är fortfarande hel. bara en fråga. Hur cyklar du med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Cyklar för över 2000 är slöseri för f*n.Cyklar för under 2000 är slöseri, det är bara skit som går sönder lätt. Det är ju inte slöseri, jag har en cykel som kostade 1500 kronor som jag köpte för ungefär 4 år sedan på blocket. fortfarande hel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Fick min cykel gratis och den hade stått i förrådet i typ...3 år. Vet dock inte hur mycket den kostade. Men det är en förj*vligt bra cykel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Cyklar för över 2000 är slöseri för f*n. Cyklar för under 2000 är slöseri, det är bara skit som går sönder lätt. Det är ju inte slöseri, jag har en cykel som kostade 1500 kronor som jag köpte för ungefär 4 år sedan på blocket. fortfarande hel. jamen det beror ju på hur man cyklar. Då han är på jakt efter en dirt så antar jag att han har tänkt hoppa och göra sådant en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Cyklar för över 2000 är slöseri för f*n. Cyklar för under 2000 är slöseri, det är bara skit som går sönder lätt. Det är ju inte slöseri, jag har en cykel som kostade 1500 kronor som jag köpte för ungefär 4 år sedan på blocket. fortfarande hel. Ska du cykla till affären förstår jag dig, men försök att hoppa med den och cykla i svåra terränger så förstår du vad jag menar. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Cyklar för över 2000 är slöseri för f*n. Cyklar för under 2000 är slöseri, det är bara skit som går sönder lätt. Det är ju inte slöseri, jag har en cykel som kostade 1500 kronor som jag köpte för ungefär 4 år sedan på blocket. fortfarande hel. jamen det beror ju på hur man cyklar. Då han är på jakt efter en dirt så antar jag att han har tänkt hoppa och göra sådant en hel del. Jag har för mig att man kan hoppa utan cyklar, eller är det bara jag som är dum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Sigh, vill du ha en bra cyckel får du lätt punga ut med 10k eller mer. Annars får det duga med en 3000 kronors cyckel. Om du är så onöjd med den kan du ju köpa nya delar till den? Om han tänker punga ut med 10k så tycker jag det vore bättre att vänta ett år och köpa en billig moppe istället. Epic fail.1. Han ville ha en cyckel 2. Han ville ha den nu 3. Om man får välja en 1337 cyckel eller en noob äckel moppe som man tröttnar på efter ett halv år? Hm, ill pick the CYCKELLL n1 boeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.