Gäst Ubuntu Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Cyklar för över 2000 är slöseri för f*n. Cyklar för under 2000 är slöseri, det är bara skit som går sönder lätt. Det är ju inte slöseri, jag har en cykel som kostade 1500 kronor som jag köpte för ungefär 4 år sedan på blocket. fortfarande hel. jamen det beror ju på hur man cyklar. Då han är på jakt efter en dirt så antar jag att han har tänkt hoppa och göra sådant en hel del. Jag har för mig att man kan hoppa utan cyklar, eller är det bara jag som är dum? Du kan hoppa med båda, men det är lite skillnad bara. Att hoppa med en cykel: http://www.aktiivi.fi/Joomla/images/stories/pyorat_1.jpg Att hoppa utan en cykel: http://www.career2start.co.uk/custom/jumping%20man%20with%20briefcase.jpg :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Den här cyckeln då LÄNK TILL CYCKELN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Sigh, vill du ha en bra cyckel får du lätt punga ut med 10k eller mer. Annars får det duga med en 3000 kronors cyckel. Om du är så onöjd med den kan du ju köpa nya delar till den? Om han tänker punga ut med 10k så tycker jag det vore bättre att vänta ett år och köpa en billig moppe istället. Epic fail. 1. Han ville ha en cyckel 2. Han ville ha den nu 3. Om man får välja en 1337 cyckel eller en noob äckel moppe som man tröttnar på efter ett halv år? Hm, ill pick the CYCKELLL n1 boeg Jämfört med en cykel som kostar 3000 är en cykel för 6000 väldigt bra. Det beror vad du jämför med. Och för en riktig amatör så håller en 6000kronors cykel väldig bra. Men om han vill växa med cykeln så får han nog fundera över att skaffa en ny. Du kan väl motivera i alla fall varför det krävs en Dirt cykel för 10000. Den här cyckeln då LÄNK TILL CYCKELN Moget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Den här cyckeln då LÄNK TILL CYCKELNÄlskar den cykeln asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamnotsohappy Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Min morsa köpte en street cykel på rea för 700 har haft den i 4 år inge fel på den (bytt lite delar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Sigh, vill du ha en bra cyckel får du lätt punga ut med 10k eller mer. Annars får det duga med en 3000 kronors cyckel. Om du är så onöjd med den kan du ju köpa nya delar till den? Om han tänker punga ut med 10k så tycker jag det vore bättre att vänta ett år och köpa en billig moppe istället. Epic fail.1. Han ville ha en cyckel 2. Han ville ha den nu 3. Om man får välja en 1337 cyckel eller en noob äckel moppe som man tröttnar på efter ett halv år? Hm, ill pick the CYCKELLL n1 boeg ' Tror att det är du som whinar nu. Du har inte kollat vad för cykel man får för under 10 000 eller? Nä, förstod det. Finns proffs som använder dirt-cyklar för 12 000kr. Så det räcker nog med en cykel under 10 000kr för honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 (redigerat) Vad för slags cykel vill du ha då? Köra i skogen? Eller en cykel med smala däck? Sj har jag kört min farbrors dirt bike som har hydraliska skivbromsar osv och min pappas cykel som är typ mer för att cykla snabbt på asfalt o så. Tycker båda är hemkst bra.. Men vad är det du vill ha!? :o Redigerat 16 Augusti 2008 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Vad för slags cykel vill du ha då? Köra i skogen? Eller en cykel med smala däck? Sj har jag kört min farbrors dirt bike som har hydraliska skivbromsar osv och min pappas cykel som är typ mer för att cykla snabbt på asfalt o så. Tycker båda är hemkst bra.. Men vad är det du vill ha!? :o Han är på jakt efter en dirt som är bättre än hans 3000-kronors cykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Har en soda dirt x15 costum ram (mera dirt ram än mtb ram) Den har 26.35 tum v bromsar , allt är ok på den men ramen är förstor och jag vet inte om alla saker passar på en ny ram :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Kebab_Lord Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Polare i Gävle säljer sin. http://www.blocket.se/vi/17594832.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Inte en sån jag vill ha utan mer en UMF eller cresent (båda mina kompisar har sånna och jag tycker dom är ok) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Inte en sån jag vill ha utan mer en UMF eller cresent (båda mina kompisar har sånna och jag tycker dom är ok)Va f*n, inte crescent. Rikta in dig på ett riktigt märke. T.ex scott(har ej scott själv, så det är inte därför jag tipsar om scott). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.