Hoppa till innehåll

Ny Cykel


Gäst Glassgubben
 Dela

Rekommendera inlägg

Cyklar för över 2000 är slöseri för f*n.

Cyklar för under 2000 är slöseri, det är bara skit som går sönder lätt.

Det är ju inte slöseri, jag har en cykel som kostade 1500 kronor som jag köpte för ungefär 4 år sedan på blocket. fortfarande hel.

 

jamen det beror ju på hur man cyklar. Då han är på jakt efter en dirt så antar jag att han har tänkt hoppa och göra sådant en hel del.

 

Jag har för mig att man kan hoppa utan cyklar, eller är det bara jag som är dum?

 

Du kan hoppa med båda, men det är lite skillnad bara.

 

Att hoppa med en cykel:

http://www.aktiivi.fi/Joomla/images/stories/pyorat_1.jpg

 

Att hoppa utan en cykel:

http://www.career2start.co.uk/custom/jumping%20man%20with%20briefcase.jpg

 

:student:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Sigh, vill du ha en bra cyckel får du lätt punga ut med 10k eller mer. Annars får det duga med en 3000 kronors cyckel. Om du är så onöjd med den kan du ju köpa nya delar till den?

 

Om han tänker punga ut med 10k så tycker jag det vore bättre att vänta ett år och köpa en billig moppe istället.

Epic fail.

1. Han ville ha en cyckel

2. Han ville ha den nu

3. Om man får välja en 1337 cyckel eller en noob äckel moppe som man tröttnar på efter ett halv år? Hm, ill pick the CYCKELLL

 

n1 boeg

 

Jämfört med en cykel som kostar 3000 är en cykel för 6000 väldigt bra. Det beror vad du jämför med. Och för en riktig amatör så håller en 6000kronors cykel väldig bra. Men om han vill växa med cykeln så får han nog fundera över att skaffa en ny. Du kan väl motivera i alla fall varför det krävs en Dirt cykel för 10000.

 

 

Den här cyckeln då LÄNK TILL CYCKELN

Moget?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sigh, vill du ha en bra cyckel får du lätt punga ut med 10k eller mer. Annars får det duga med en 3000 kronors cyckel. Om du är så onöjd med den kan du ju köpa nya delar till den?

 

Om han tänker punga ut med 10k så tycker jag det vore bättre att vänta ett år och köpa en billig moppe istället.

 

Epic fail.

1. Han ville ha en cyckel

2. Han ville ha den nu

3. Om man får välja en 1337 cyckel eller en noob äckel moppe som man tröttnar på efter ett halv år? Hm, ill pick the CYCKELLL

 

n1 boeg

 

'

 

Tror att det är du som whinar nu. Du har inte kollat vad för cykel man får för under 10 000 eller? Nä, förstod det. Finns proffs som använder dirt-cyklar för 12 000kr. Så det räcker nog med en cykel under 10 000kr för honom.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad för slags cykel vill du ha då?

 

Köra i skogen? Eller en cykel med smala däck?

 

 

Sj har jag kört min farbrors dirt bike som har hydraliska skivbromsar osv och min pappas cykel som är typ mer för att cykla snabbt på asfalt o så.

 

Tycker båda är hemkst bra..

 

 

Men vad är det du vill ha!? :o

Redigerat av Rullis
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad för slags cykel vill du ha då?

 

Köra i skogen? Eller en cykel med smala däck?

 

 

Sj har jag kört min farbrors dirt bike som har hydraliska skivbromsar osv och min pappas cykel som är typ mer för att cykla snabbt på asfalt o så.

 

Tycker båda är hemkst bra..

 

 

Men vad är det du vill ha!? :o

Han är på jakt efter en dirt som är bättre än hans 3000-kronors cykel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Glassgubben

Har en soda dirt x15 costum ram (mera dirt ram än mtb ram) Den har 26.35 tum v bromsar , allt är ok på den men ramen är förstor och jag vet inte om alla saker passar på en ny ram :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...