Zutto Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 jag vet jag varnar er och söka på google och gå in på nån länk som bara e bladder ovanpå bladder tex: 4762ew74389/&%7462349732689 På google kommer de upp ofta porr t.ex skriv tårta så kommer det upp nånnting sånt :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 ladda ner browsern, crazy browser, den är precis som explorer förutom den blockar alla reklam fönster! skita bra plus så sliper man öppna flera fönster om mna ska gå ut på internet, denna öppnar flera fönster i ett fönster. skita smidigt.. eller ladda ner altavista toolbar, blokar också popup fönster, eller adaware ladda ner adaware iallafall, den tar ju bort saker som inte ska vara på datorn, skräp och sådant som inte går att ta bort ivanliga fall, (har du kazaa så kommer det sluta funka eftersom kazaa är så dåligt propat med saker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Det är äckligt med porr vad är det dom vill titta på igentligen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 ladda ner browsern, crazy browser, den är precis som explorer förutom den blockar alla reklam fönster! skita bra plus så sliper man öppna flera fönster om mna ska gå ut på internet, denna öppnar flera fönster i ett fönster. skita smidigt.. eller ladda ner altavista toolbar, blokar också popup fönster, eller adaware ladda ner adaware iallafall, den tar ju bort saker som inte ska vara på datorn, skräp och sådant som inte går att ta bort ivanliga fall, (har du kazaa så kommer det sluta funka eftersom kazaa är så dåligt propat med saker) Eller så laddar man bara ner Mozilla Firebird eller Mozilla Firefox, dom har autoblock för pop-upps! Självtycker jag det är mycket bättre, desutom är dom snabbare äm IE! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 ett råd: gå inte in på porr sidor :angry: jag brym mig inte bara om dig utan din dator Det håler jag med om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Skaffa Bredband så kommer d inga räkningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 (redigerat) ja det kan man ju om mna känner fört, men det kanske känns lite lönlöst att bara skaffa bredband för att inte få några räkningar från en klåfingrid son... och alla har inte möjlighetern att få bredband, ännu Redigerat 29 Mars 2004 av Unirator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 jag behöver ingen pop-up stoppare, ja har en mac och surfar på webbläsaren Safari. Safari har "inbyggd" blockare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 jag behöver ingen pop-up stoppare, ja har en mac och surfar på webbläsaren Safari. Safari har "inbyggd" blockare. Som firebird alltså! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Man kan ju ändra så att man inte kan gå in på porr på datorn. Man ändrar bara en sak nånstns (kommer inte ihåg just nu). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Installerar man Kazaa på datorn blir den fullproppad med onödigt skit. Desutom blir datorn segae av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Box_Spelaren Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 jag laddade ner Ultra Pop Up Blocker 2.0 pop Fakta: Block pop-up windows before they open. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.