JonteFire2 Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Hjälp!!! min data är jättekonstig! jag laddade ner ett virus-program som några här på fuska.se sa att jag kunde göra för att det är bra. men datorn blev bara värre :angry: Så nu hatar jag dem som sa det till mig! <_< När jag är inne på internet så stängs sidan ner och uppe i webläsaren så står det "blocked". också kommer det upp massa virusprogram!! Nån som vet vad jag kan göra??z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Vilket program sa dom du skulle ladda ner och vilka var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 (redigerat) Hjälp!!! min data är jättekonstig! jag laddade ner ett virus-program som några här på fuska.se sa att jag kunde göra för att det är bra. men datorn blev bara värre :angry: Så nu hatar jag dem som sa det till mig! <_< När jag är inne på internet så stängs sidan ner och uppe i webläsaren så står det "blocked". också kommer det upp massa virusprogram!! Nån som vet vad jag kan göra??z Kan ju börja med att tala om vad du har för virus program, blir nog enklare för folk att hjälpa då. EDIT: Du han visst före Rezex Redigerat 10 Augusti 2008 av g1zm0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Är inte bra att ladda ned virusprogram. Kanske bättre att ladda ned Anti-Virus? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Det kan stå blocked på vissa sidor som är olämplga för barn eller olagliga och sidor som kan få fram virus, men det går att tilllåta om du bläddrar bland inställningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 vista 2008 nånting heter det där virusprogrammet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 vista 2008 nånting heter det där virusprogrammet..Du ska inte ladda ner virusprogram! Ladda ner antivirusprogram istället. Om viruset är välgjort är det nog försent och du får kanske formatera om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 1. Även om antivirusprogrammet skulle heta Vista 2008 så skulle det nog inte vara så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 (redigerat) FAIL!!! Vista antivirus 2008 är ett j*vla spyware program! http://www.xp-vista.com/spyware-removal/vi...al-instructions Ladda ner programmet http://www.xp-vista.com/download/Spyhunter...ion-Utility.exe Redigerat 12 Augusti 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 vista 2008 nånting heter det där virusprogrammet..Ojdå, sånt där ska du inte ladda ned. Det installerar massa virus och spyware på din dator, kanske bäst att formatera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 (redigerat) vista 2008 nånting heter det där virusprogrammet..Ojdå, sånt där ska du inte ladda ned. Det installerar massa virus och spyware på din dator, kanske bäst att formatera? Okej. Vad är det? och hur gör jag det? Redigerat 12 Augusti 2008 av JonteFire2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 när du tar bort alt från datan... Du kan höger klicka på din hård disk i utforskaren och klicka på "formatera..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.