JonteFire2 Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 allt?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Ja allt, datorn blir som när du fick den från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Du kan inte formatera genom högerklick etc. då operativsystemet används. Stoppa I XP/Vista skivan i datorn när den startar upp, då kan du välja att formatera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Kan jag inte få tillbaka dem program som jag har på datorn nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jodå, det är bara att installera igen så fort du formaterat om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 det här är bara så korkat:S man kanske borde läsa lite mer om programmen man laddar ner innan man börjar klaga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 det här är bara så korkat:S man kanske borde läsa lite mer om programmen man laddar ner innan man börjar klaga?det är alltid bra att göra om man är osäker (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 vi sa ju åt honom att hämta AVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jag läste den tråden, typ alla sa åt honom att ladda ner AVG. Helt plötsligt säger han att alla sa åt honom att ladda ner Vista 2008, WTF!??! :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Han kanske läste extremt fel XD Men varför går du inte in på länken jag skrev (REMOVAL GUIDE) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.