WASD Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 (redigerat) http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=84837 Såg precis den filmen, den visar en deep arcane mage i WotLK, tycker ni det är lite OP? Själv är jag Arane Mage innan jag fick reda på dom nya tallentsen och kan inte vänta till WotLK släpps ;) OP = Over Powered Redigerat 10 Augusti 2008 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Omg ownage lol :P kanske en anning OP för min smak om jag skulle möta en sådan mage. Finns det inga videos med rogues? oO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Orka kalla klasser overpowered innan WotLK ens släppts... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Orka kalla klasser overpowered innan WotLK ens släppts... Det är folk som 'tror' att talents etc. som är i betan är permanenta och kommer till 100% gälla i wotlk när det kommer ut. OnT: har alltid tyckt att arcane är totalt värdelöst som mage (lirar fire pve själv) och någon arcane mage har då aldrig varit i närheten på att slå mig. Dock som det ser ut på förhand får arcane några intressanta talents (atm.), dock är fire mycket skönare att lira. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Arcanemages kan skapa förvånansvärt grym skada men det är manan som är problemet, men vem vet, kanske arcane är alla mages framtida specc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 (redigerat) Orka kalla klasser overpowered innan WotLK ens släppts... Det är folk som 'tror' att talents etc. som är i betan är permanenta och kommer till 100% gälla i wotlk när det kommer ut. OnT: har alltid tyckt att arcane är totalt värdelöst som mage (lirar fire pve själv) och någon arcane mage har då aldrig varit i närheten på att slå mig. Dock som det ser ut på förhand får arcane några intressanta talents (atm.), dock är fire mycket skönare att lira. Just nu i betan är dom OP och det är klart att jag vet att det kan ändras Jag kör en blandad pve/pvp spec just nu så jag får Slow och jag gillar det verkligen, aldrig provat frost^^ och jag ska fortsätta med arcane i WotLK edit: och nu har tallents uppdaterats igen, ser ingen nerf, här är min spec för level 80 http://wotlk.wowhead.com/?talent=of0ifzMcdeGuMt0dfVbboM (build 8770) Redigerat 11 Augusti 2008 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg